Onko ihmissuhde koskaan "lipsahtanut" liian pitkälle?
Sitten se alkaa jotenkin ahdistamaan ja tulee mietintöjä, että miten siitä tilanteesta pääsisi pois tai peruutettua. Esimerkiksi itselläni nyt tuntuisi että olisi ollut parempi pysytellä vaan keveämmällä kaveritasolla, kun syventyminen on tuonut vain kaikenlaisia ongelmia lähinnä omassa pääkopassani.
Kommentit (6)
Kannattaa puhua näistä tuntemuksista ihmissuhteen toisen osapuolen kanssa.
Kannattaa muistaa että tilanteista voi aina peruuttaa pois.
On. Yksi tuttava halusi ystävystyä mun kanssa ja itse en ollut kiinnostunut. Silti hän jotenkin puski itsensä väkisin läpi.
Vierailija kirjoitti:
On. Yksi tuttava halusi ystävystyä mun kanssa ja itse en ollut kiinnostunut. Silti hän jotenkin puski itsensä väkisin läpi.
Mulle on käynyt sama, mutta lopulta sammutin koko homman. En halunnut tuollaista ystävyyttä. Kaikki oli ihan hyvin tuttava-asteella, mutta sen jälkeen homma alkoi saada sekoja piirteitä ja halusin livistää.
Vierailija kirjoitti:
Vähän saman tyylinen tilanne itsellänikin, halusin alunperin pitää vain harrastekaveritasolla, mutta ilmeisesti toinen halusi kuitenkin enemmän ja ihan huomaamatta ujuttautui lähemmäs samalla sekoittaen omaakin päätäni. Nyt ollaan sitten olevinaan melkoisen läheisiä ja R-sanat lentelee, on alkanut tuntumaan liian intensiiviseltä. ap
On. Kannattaa kuunnella vaistoaan, mikäli vaistoihin on luottamista. Joskus jonkun ihmisen lähettyvillä tulee määrittelemätön pahan olon tunne.