Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto, mun menkat on synkassa lapsen luokanopettajan kanssa D: noloa!

Vierailija
15.04.2023 |

Ilmeni kun vanhempainvartissa aikaisemmin viikolla hän joutui lähtemään vessaan kesken palaverin ja side tippui vahingossa lattialle ennen kuin hän nolostuneena poimi sen. Koen että meillä on ollut vahva tunneside lapseni kautta, kenties kemiaa ja nyt se näkyy näin. Uskallanko kysyä häntä treffeille?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ???

Vierailija
22/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotko vielä missä koulussa lapsesi on niin teen huoli-ilmoituksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoottisiin oireisiin kuuluu merkityselämykset sekä suhteuttamisharhat. 

Dissosiatiivinen identiteettihäiriö?

Vierailija
24/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, te ette ole synkronoituneet kahden yhteisen tapaamisen perusteella eikä hän tunne sinuun vetoa. 

Vierailija
25/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi siteet tippuu Porvoossa?🙃

Käyttämätön sidepaketti kun oli menossa vessaan vaihtamaan, ei kai tietenkään mikään käytetty side

- ap

Ei se tarkoita että hänellä on juuri sillä hetkellä ollut menkat. Mulla on aina laukussa tamponeja.

Ja vaikka olisikin menkat, niin SE EI TARKOITA YHTÄÄN MITÄÄN. Sattumaa!

Vierailija
26/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on?

Vierailija
27/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ainakaan minä en tarkoita kommenttiani ilkeästi. Kokemasi asiat ovat erikoisia. Ja ne saa ihmettelemään. Hämilleen. Haluaisitko avata asiaa tarkemmin? Ehkä me ymmärtäisimme paremmin sinua?

Vierailija
28/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on miljoonia menstruoivia naisia ja kuukaudessa vain neljä viikkoa.

On siis olemassa ihan pikkiriikkinen mahdollisuus, että kahdella naisella on kuukautiset samaan aikaan.

Vierailija
29/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivot synkassa eläintarhan simpanssin kanssa.

Vierailija
30/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on kyllä jotain uutta, sielunkumppanuus menkkojen kautta.

Vierailija
31/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ainakaan minä en tarkoita kommenttiani ilkeästi. Kokemasi asiat ovat erikoisia. Ja ne saa ihmettelemään. Hämilleen. Haluaisitko avata asiaa tarkemmin? Ehkä me ymmärtäisimme paremmin sinua?

Ei minulla ole oikein lisättävää tuohon mitä olen aikaisemmin kuvaillut, koen (paino sanalla koen) että meillä on vahva henkinen yhteys ja nyt siihen tuli tämä fyysinen elementti, tämä menkkojen synkronoituminen mikä mielestäni osaltaan osoittaa kuinka vahvaksi ihmissuhteemme voi kehittyä alun kiinnostuksen myötä. Sen sijaan olen taas niin kovin pettynyt palstalaisten ulosantiin, psykoosilla ja pers.häiriöillä vitsailua. 

- ap

Vierailija
32/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole oikein lisättävää tuohon mitä olen aikaisemmin kuvaillut, koen (paino sanalla koen) että meillä on vahva henkinen yhteys ja nyt siihen tuli tämä fyysinen elementti, tämä menkkojen synkronoituminen mikä mielestäni osaltaan osoittaa kuinka vahvaksi ihmissuhteemme voi kehittyä alun kiinnostuksen myötä. Sen sijaan olen taas niin kovin pettynyt palstalaisten ulosantiin, psykoosilla ja pers.häiriöillä vitsailua

- ap

Usko mua: ei me vitsailla. Juttusi eivät kuulosta terveiltä.

Vierailija
33/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole oikein lisättävää tuohon mitä olen aikaisemmin kuvaillut, koen (paino sanalla koen) että meillä on vahva henkinen yhteys ja nyt siihen tuli tämä fyysinen elementti, tämä menkkojen synkronoituminen mikä mielestäni osaltaan osoittaa kuinka vahvaksi ihmissuhteemme voi kehittyä alun kiinnostuksen myötä. Sen sijaan olen taas niin kovin pettynyt palstalaisten ulosantiin, psykoosilla ja pers.häiriöillä vitsailua. 

- ap

Ei, edelleenkään et voi kysyä häntä treffeille tai mitään muuta. Kuvitelmat vahvasta ihmissuhteesta tulevat omasta päästäsi, luokanopettaja tekee vain työtään.

-eri

Vierailija
34/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, juttusi ei ole normaaleja. Oikeasti kuulostaa psykoosilta. Tavallisille asioille nähdään jotain ihmeellisiä merkityksiä.

Vierailija
35/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Kukaan täällä ei voi tietää, millainen yhteys teillä on. Kysy sitä opettajaa treffeille, siinähän sen sitten näkee. Mutta jos vastaus on ei, usko se.

Kaikki psykoosikommentit eivät välttämättä ole mitään v*ttuilua, koska maaginen ajattelu on aika yleinen mielenterveydellinen oire.

Vierailija
36/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono -10/5

Vierailija
37/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran mielenkiintoinen ja erilainen aloitus, että googlasin hieman. 

https://askelterveyteen.com/kuukautiskierron-synkronoituminen-naisilla/

Vierailija
38/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Kukaan täällä ei voi tietää, millainen yhteys teillä on. Kysy sitä opettajaa treffeille, siinähän sen sitten näkee. Mutta jos vastaus on ei, usko se.

Kaikki psykoosikommentit eivät välttämättä ole mitään v*ttuilua, koska maaginen ajattelu on aika yleinen mielenterveydellinen oire.

Ei todellakaan kannata pyytää yhtään minnekään, ajattele lastakin. Ap tuskin edes tietää onko opettaja kiinnostunut naisista tai vapaa.

Vierailija
39/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ei, edelleenkään teidän menkat ei ole synkronoituneet parin vanhempaintapaamisen takia. ja kuten aiemmin kirjoitettu; sinun mielentilan häiriössä ei ole mitään vitsailun aihetta.

Vierailija
40/54 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen opettajaa, päiväkodin henkilökuntaa jne. EI lähestytä romanttisessa mielessä, ellei ole hyvin vahvoja merkkejä ilmassa kiinnostuksesta hänenkin puoleltaan. Ja silloinkin kannattaa miettiä kaksi kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi