Onko toisen miehen pussailu pettämistä?
Jos oli ihan hirveessä kännissä eikä olis tehnyt sitä selvin päin ollenkaan?
Kommentit (40)
Ehkä on, mutta haittaako jos ei kuitenkaan ollut tarkoitus?
Jos se on susta ok toisinpäin, voihan se sit olla ok noinkin päin? Ainoa, joka sen tietää on se sun partnerisi. Mutta jos känni saa sut tekemään tuollaista, suosittelen juomisen lopettamista.
No riippuu mitä olet sopinut miehesi kanssa. Meillä olisi, mutta saattaisin yhden känni pusun antaa anteeksi, jos kertoisi ja katuisi.
Jos kassit eivät koskettaneet toisiaan niin kaikki hyvin.
Voisko sitä ajatella että oli kännissä syyntakeeton?
Ei ole kokemusta. Kysy mieheltäsi ja ole rehellinen.
Kannattaakohan tuosta nyt tehdä numeroa tai kertoa puolisolle? Pahoittaisi varmaankin mielensä ja jos tarkoitus ei kuitenkaan ollut sulla.
Mitä pettämistä?? Jos tuntee seksuaalista vetovoimaa toista kohtaan niin se on luonnollista.
Ihme moralisoijia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on, mutta haittaako jos ei kuitenkaan ollut tarkoitus?
Haittaa.
Meidän parisuhteessa olisi pettämistä.
Voiko joku väittää ettei tekisi tuollaista joskus jos oikein sattuu kaikki speksit kohdalleen? Ihastus ja känni, tilaisuus tekee varkaan? Onko teistä joku heittämään ensimmäisen kiven?
Olisit edes antanut käsihoidon sitten. Sinä lähdet kotiin, kun alkaa panettamaan ja toinen jää sinisten pallejensa kanssa ihmettelemään.
Itselleni pussailu on tärkein osa esileikkiä, että olisi pettämistä. Se on ehkä suurin sellainen yksittäinen asia joka saa mut kuumaksi. Tietenkin myös sellainen yleinen "kieriskely" miehen kanssa, mutta pussailua ei voita mikään.
Että jos tuota tekisin vieraan kanssa niin ei olisi oikein!
En ole pussaillut ketään vierasta ikinä, joten en kyllä osaa sanoa tuohon. Kyllä mun mielestä on pettämistä, jos ei kuulu sopimukseen.
Ainakin tässä suht tuoreessa (4v) suhteessa missä paljon rakkautta tuo olis tosi ikävää ja kyllä kumpikin varmasti pettämisenä pitäisi, jollain lailla luottamus menisi kuitenkin kun nyt aivan selvää että mitään tuollasta ei tietenkään tehdä tai ole. En tanssisi vieraan miehen kanssa enkä antaudu baarissa keskusteluihin, ei vaan kiinnosta olleenkaan tässä suhteessa. Ei ole ikinä kiinnostanut. Kumppanin osalta olen ymmärtänyt että tuntee samoin ja on jotenki luonnollisesti asettunut meidän suhteen rajat näin, varsin tiukiksi. Kaikenlaista ikävää itse tehty ja exät tehneet meille menneisyydessä niin sekin lienee syy että tässä suhteessa ei kiinnosta mitään pelleillä.
Vierailija kirjoitti:
No riippuu mitä olet sopinut miehesi kanssa. Meillä olisi, mutta saattaisin yhden känni pusun antaa anteeksi, jos kertoisi ja katuisi.
No mä en kyllä alkaisi katumaan kännisekoiluja, mutta en silti ole tuollaista tehnyt. Tosi naurettavaa katua mitään, mitä on tehnyt kännin takia. Jos ilman känniä ei olisi tehnyt. Sitten voi katua, jos selvinpäin hölmöilee, mutta jos on ollut hauskaa, mitäpä sitä katumaan. On vaan tosi naurettavaa, että ensin on hauskaa ja sitten, jos joku paheksuu, ei muka ollutkaan hauskaa. Pitää vaan rehellisesti todeta, että oli hauskaa ja olla tyytyväinen siihen, että oli hauskaa. Itse en ikinä ala katumaan mitään hölmöilyjä, jos on ollut hauskaa. En ala minkään miehen takia esittämään, että olisi kurja juttu.
pussailu taidetaan laskea juuri ja juuri pettämiseks
harrasta seuraavan kerran ihastuksesi kanssa anaaliyhdyntää, se on verrattavissa kättelyyn, kunhan ette pussaile
Ihan sama. Ennemmin miettisin miksi teit noin.
Itselleni se olisi selvä merkki että olen menettänyt kunnioituksen mieheeni ja on syytä etsiä uusi ja parempi jota ei varmasti tee mieli häpäistä toisten miesten kanssa.
On, kännikö sen pelastaa, ettei olisi?