Työtön näin saat helposti yli sadan tonnin vuosi ansiot
https://www.talouselama.fi/uutiset/hakija-esitti-liian-suuren-palkkatoi…
Lue ajatuksella, pienellä röyhkeydellä tienaat sievoisen potin kun haet kaikkiin huippu virkoihin ja jos sua ei siihen valita nii.,..nyt siihen on oikeuden siunaus.
Kommentit (5)
Helppoahan se on, jos vain saa kerätyksi riittävän määrän pulloja ja tölkkejä!
Helppoa, kun ensin sijoittaa pari miljoonaa fiksusti. Niillä osingoilla elää mukavaa elämää työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa, kun ensin sijoittaa pari miljoonaa fiksusti. Niillä osingoilla elää mukavaa elämää työttömänä.
Noiden osinkojen vastaanotto vain täytyy muistaa järjestellä niin, että ne eivät näy tulotiedoissa. Näkyessään ne käytännössä poistaisivat työmarkkinatuen, jossa on tarveharkinta. Tuossa tilanteessa ei puolestaan olisi enää järkeä roikkua työkkärin kirjoilla vain velvollisuuksien kohteena ilman mitään etuja, vaan olisi fiksumpaa jättäytyä ihan vapaaksi sijoittajaksi.
Hitto kun olisin tajunnut että noin voi tienata rahaa. Olen muutamaan työhön hakenut ja siihen valittu toinen henkilö ja itse olen ollut pätevämpi eikä minua ole edes haastatteluun kutsuttu. Aion olla tarkkana tästä lähtien ja vaatia sitten korvausta.
Joopa joo.
Pitäisi olla varaa myös oikeusapuun tai lakimieheen. Kulut kuitenkin jäisivät itselle maksettavaksi