Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus ja halukkuus

29.11.2006 |

Itsellä on tällainen nolohko sinänsä kai, luonnolinen asia jota olen paljon viimeaikoina miettinyt. En milloinkaan ole ollut mitenkään hyperseksuaalinen ihminen mutta heti neljännen raskauskuukauden alettua olen sellaiseksi muuttunut! Siis mielessä ei tunnu pyörivän enää nykyään mitään muuta! Muutos on ollut todella suuri entiseen, en ole ikinä ennen kokenut mitään vastaavaa ja mietin onko tämä jotenkin epänormaalia sillä lähinnä olen lukenut noiden halujen vähentyvän radikaalistikin raskaana ollessa.

Miten teillä muilla, onko tuntunut siltä että raskaana olo on lisännyt haluja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi oli koko ajan mielessä, olisin halunnu monta kertaa päivässä, mutta miehelle riitti 1-2 kertaa viikossa. meinasin tulla hulluks..! Joku sanoi että raskauden aikaset seksihalut tietää poikaa.. ja poika tulikin! kahdessa edellisessä raskaudessa ei tollasta tilannetta ollut ja sainkin tytöt! Eli mulla ainakin piti paikkansa. Nyt halut on onneksi normalisoituneet kun synnytys on takana ja poika on jo 8 vkoa.

Vierailija
2/6 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauksissa halut on lisääntyneet kovasti, en juuri muuta ajattelekaan, toivoisin, että saisin useammin. Keskivaiheilla tosiaan on haluttanut kaikista eniten, mutta myös loppuraskaudessa tosi paljon. Mielestäni se on ihanaa, olisipa miehellä enemmän aikaa ja yhtä paljon haluja kuin mulla:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meikä kiitti ;-)

kyllä voi sanoa että silloin oli seksi vilkkaimmillaan vaikkei se hiljasta ollut muulloinkaan mut kaikkein aktiivisin exä oli juuri niinä aikoina, oli muutenkin aktiivinen kokeilemaan ja keksimään uusia juttuja raskausaikana

kun itsellekkään se raskaus ei mitenkään ollut tabu siinä niin eipähän valittaa voinut..

Vierailija
4/6 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vain haluaa mitä ei ei - monet miehet kun pidättäytyvät seksistä raskauden aikana.

Vierailija
5/6 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä muilla, onko tuntunut siltä että raskaana olo on lisännyt haluja?

[/quote]

tuttu juttu halut vaan lisääntyy ja mies on kovilla ja kovana useimmin.

Vierailija
6/6 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että halut ovat suurimmillaan raskauden keskivaiheilla... Loppua kohden sitten vähenevät. Tai kaikilla ei lopussakaan halut katoa. ;)

Itsellä alkuraskauden aikaan ei huvittanut, kun oli pahoinvointia jne. , mutta juuri keskivaiheilla olisin voinut harrastaa seksiä koko ajan, kuin myös mieheni, hehee. Lopussa harrastimme kyllä, mutta ei enää ollut niin kovin helppoa. Raskauteni viimeisenä päivänäkin vielä harrastelimme...