Kerro viimeisin hyvä hallitus
Mikä oli viimeisin hyvä hallitus? En itse muista, että mitään hallitusta olisi kehuttu edes jälkikäteen.
Kommentit (15)
Eipä tule mullakaan mieleen
Nyt työtään lopetteleva hallitus on tähänastisen elämäni paras hallitus.
Olen jo yli 70-vuotias.
Meidän kotona,
vaimo on rahaministeri,
mies on presidentti
Vanhin lapsi vastaa kulttuurista
keskimmäinen on oppositiossa ja nuorin koko näytelmän pääsihteeri ja puheenjohtaja.
Sipilän hallitus taisi kyllä olla.
Vierailija kirjoitti:
Sipilän hallitus yritti liikaa ja toi surkeita lakialotteita eduskuntaan. Lisäksi se, että Siniset oli hallituksessa oli demokratian irvikuva.
Sipilän hallitus löi maaliin kaikkien kaipaaman uudistetun taksilain, joten ehdottomasti se
Riikka Purran hallitus 2027-2031.
Se oli kauan ennen mun syntymää. Se hallitus joka lopetti alkoholin kieltolain suomessa.
Ahon hallitus oli kovassa paikassa ja selvisi hyvin. Tämä nykyinen oli olevinaan samanlaisessa suossa, vaikka jaettavaa tuntui riittävän vähän joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ahon hallitus oli kovassa paikassa ja selvisi hyvin. Tämä nykyinen oli olevinaan samanlaisessa suossa, vaikka jaettavaa tuntui riittävän vähän joka paikkaan.
Ahon hallituksen virheitä korjataan vieläkin. Sorsan ykköshallituksesta ei ole pahaa kuulunut. Stubbin hallitus ei myöskään ollut kovin huono, mutta eipä se mitään tehnytkään.
Sipilän hallitus oli paras hallitus miesmuistiin, vaikka petturisinisten mukanaolo olikin surkuhupaisaa katsottavaa. Viisi ministeripaikkaa nollalla edustajalla uudessa eduskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilän hallitus yritti liikaa ja toi surkeita lakialotteita eduskuntaan. Lisäksi se, että Siniset oli hallituksessa oli demokratian irvikuva.
Sipilän hallituksen aikana perustuslakivaliokunta alkoi torpata lakiehdotuksia, mikä oli Suomessa ennenkuulomatonta. Sama jatkui myös Marinin hallituksessa.
Sano vaan suoraan että et tykkää Marinista. Vtn kitisijä...