Te jotka vain tapailette, mutta ette seurustele
Oman näkemykseni mukaan noiden ero on rakkaus. Kuka muka haluaa vain tapailla, jos on rakastunut? Eli siis kysymys on, oletko rakastunut?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin viime kesänä miestä, joka oli tapaillut yhtä muuta naista jo yli puoli vuotta. Silti eivät seurustelleet. Nämä matkustelivat ja mökkeilivät yhdessä. Silti vain tapailusuhde - ainakin sille miehelle.
Just tän takia on tosi tärkeää määritellä se suhteen laatu, jos siis itse haluaa. Tässäkin tapauksessa tuo "tapailunainen" todennäköisesti kuvittelee seurustelevansa ja mies treffailee surutta muitakin.
Todennäköisesti kuvitteli. Mies lähetteli mulle viestejä ja kuvia jatkuvasti noilta matkoilta, jossa oli tän naisen kanssa. Kumma, ettei nainen tajunnut epäillä mitään. Naisen mökilläkin lähetti viestejä, joissa toivoi olevansa mun kanssa siellä mökillä..
Voi luoja, ei kaikki miehet ole tuollaisia.
Ei onneksi. Itse kyllä heräisin, jos kumppani viettäisi kaiken yhteisen ajan viestitelleensä jollekin muulle.
En ole rakastunut, mutta pidän toisesta tosi paljon ja mukava on viettää aikaa yhdessä toisen kanssa, kun mikään ei ole liian virallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin viime kesänä miestä, joka oli tapaillut yhtä muuta naista jo yli puoli vuotta. Silti eivät seurustelleet. Nämä matkustelivat ja mökkeilivät yhdessä. Silti vain tapailusuhde - ainakin sille miehelle.
Just tän takia on tosi tärkeää määritellä se suhteen laatu, jos siis itse haluaa. Tässäkin tapauksessa tuo "tapailunainen" todennäköisesti kuvittelee seurustelevansa ja mies treffailee surutta muitakin.
Todennäköisesti kuvitteli. Mies lähetteli mulle viestejä ja kuvia jatkuvasti noilta matkoilta, jossa oli tän naisen kanssa. Kumma, ettei nainen tajunnut epäillä mitään. Naisen mökilläkin lähetti viestejä, joissa toivoi olevansa mun kanssa siellä mökillä..
On kyllä saakelin tyhmä mies. Tuskin se nainen on sitä sinne mökille pakottanut. Tai ehkä tää niitä helmiä jotka eivät osaa sanoa ei ja naiset pompottelee miten sattuu. Pakko lähtee mökille kun ei aikuinen mies uskalla kieltäytyä.
Voi luoja, ei kaikki miehet ole tuollaisia.