Myötähäpeä unelmahäät-pariskunnan hehkutuksesta
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a8e8b845-8752-4a00-8ae5-2fbc7dd…
Voi lollero.
Muut pariskunnat ei vissiin sitten naikaan 😅😅😅
Eiku...
Kommentit (1080)
Just tuollaista menoa Mouhijärvellä on.
Olen minäkin häissäni kussut housuun jännityksestä. Normitouhua. Pantiin sitten sen jälkeen. Pisuleikeistä pidettiin molemmat.
M
Tyylikäs tuo hääkuva missä tuo gorilla pitää kiinni naisen rinnasta. 🙄 kaikki on kyllä niin glamouria näissä
Vierailija kirjoitti:
Miks kukaan ei tykkäile mun kommenteista?🥺
Minähän tämän ketjun tein! Ette muuten ees tietäis koko tapauksesta HEVONVITTUAKAAN!!!!!!!!!!Ap
Et sä ole oikee ap kuin minä olen, tekeydyt minuna!
Oikea ap
WT pariskunta tulee mieleen voimakkaasti ...
Vierailija kirjoitti:
WT pariskunta tulee mieleen voimakkaasti ...
HYVIN voimakkaasti 😅
Vierailija kirjoitti:
Kihlajaispäiväksi valikoitui lopulta päivä, jolloin pariskunta pääsi tapaamaan ja koskettamaan toisiaan vankilan pihalla.
Mikko vapautui vankilasta reilun vuoden mittaisen istumisen jälkeen. Kyseinen tuomio oli tullut huumausainerikoksesta, törkeästä dopingrikoksesta, ampuma-aserikoksesta sekä tulevan morsiamensa pahoinpitelystä.
Suomen lainsäädännön ja oikeuslaitoksen tuntien se morsiamensa veitsellä tökkiminen, potkiminen ja hakkaaminen oli tuossa tuomiossa se kaikkein lievimmäksi katsottu teko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo mies joku varttimanne?
Ei jotenkin yllätä, että nuo keskenään viihtyy, mutta kuka ihme menee noiden häihin vieraaksi ja juhlimaan, että ovat yhdessä? Varsinkin jos olisin morsmaikun sukua, niin muiluttaisin ukon jonnekin saunan taakse. Mut ei, ihanaa kun ovat yhdessä, vaikka puukosta jo tulikin!
Ei oo mannesukua. Ihan valkoiset vanhemmat on. Sitä en tiedää onko adoptoitu tai jotain, sillä on huomattavasti tummempi kuin vanhempansa. Mikolla oli lapsena nuorena tumma kikkaratukka. Sellainen pieni hintelä pottunokkainen kaveri oli.
Onko Mikolla veljiä tai puoliveljiä? On meinaan ihan erään toisen samanlaisen päihdesankarin näköinen.
Muistelisin että ei ole. Mutta mä kyllä kans tunsin samalta paikkakunnalta yhen toisenkin tummemman kaverin, jolla oli päihdeongelmaa. Oli pari vuotta Mikkoa vanhempi.
En yhtään ihmettelisi, jos tämä mies douppaisi itseensä kaiken muun cocktailin lisäksi myös rusketuspistoksia. Sen verran on meinaa ruskettunut kaveri... on kyllä jäätävän oloista porukkaa 😬
Hankkivat koiran, kun lapsia ei tee. Hyvä ettei tee lapsia, mutta heräsi vähän epäilys että olisiko ukko kyvytön lisääntymään jos on jotain steroideja vetänyt.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettelisi, jos tämä mies douppaisi itseensä kaiken muun cocktailin lisäksi myös rusketuspistoksia. Sen verran on meinaa ruskettunut kaveri... on kyllä jäätävän oloista porukkaa 😬
Mä ja kattelin, että on hyvin ruskettunut kaveri 🤭
Tähän pariskuntaan pätee vanha viisaus (kaikessa muussa paitsi pään sisällössä): mieluummin överit kun vajarit.
Vierailija kirjoitti:
Hankkivat koiran, kun lapsia ei tee. Hyvä ettei tee lapsia, mutta heräsi vähän epäilys että olisiko ukko kyvytön lisääntymään jos on jotain steroideja vetänyt.
Niin onko tällä naishenkilöllä lapsi? Somessa kuvia ainakin. Tiedä sitten jos on jonkun muun lapsi, mutta kuvista saa käsityksen, että olisi hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ja kattelin, että on hyvin ruskettunut kaveri 🤭
En tiiä rusketuksesta, mutta oli kyllä jo lapsena tummempi-ihoinen. Ja on adoptoitu.
Ei helvetti. Toi typykkä tykkää elää kuilun reunalla. Toivottavasti ei pääse hengestään ton sekopää äijän toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onko tällä naishenkilöllä lapsi? Somessa kuvia ainakin. Tiedä sitten jos on jonkun muun lapsi, mutta kuvista saa käsityksen, että olisi hänen.
Naisen lapsi on. Otettu huostaan silloin kun naisella diagnosoitiin aivokasvain, pariskunta yrittää saada lasta takaisin.
“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kihlajaispäiväksi valikoitui lopulta päivä, jolloin pariskunta pääsi tapaamaan ja koskettamaan toisiaan vankilan pihalla.
Mikko vapautui vankilasta reilun vuoden mittaisen istumisen jälkeen. Kyseinen tuomio oli tullut huumausainerikoksesta, törkeästä dopingrikoksesta, ampuma-aserikoksesta sekä tulevan morsiamensa pahoinpitelystä.
Suomen lainsäädännön ja oikeuslaitoksen tuntien se morsiamensa veitsellä tökkiminen, potkiminen ja hakkaaminen oli tuossa tuomiossa se kaikkein lievimmäksi katsottu teko.
Suomen oikeuslaitos kyllä suorastaan vihaa naisia :D ja lapsiakin, kun eihän lasten hyväkskäyttäjätkään kummosia tuomioita saa. Mutta eipä tämä yllätä. Vanhoja ukkojahan ne on suurin osa. Empatiaa siis turha odottaa.
Mitähän se mies vetää? Kaikissa kuvissa silmät seisoo.
Eukko hakee vissiin jännitystä elämään, luulisi kasvainten riittävän..