Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myötähäpeä unelmahäät-pariskunnan hehkutuksesta

Vierailija
14.04.2023 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a8e8b845-8752-4a00-8ae5-2fbc7dd…

Voi lollero.
Muut pariskunnat ei vissiin sitten naikaan 😅😅😅
Eiku...

Kommentit (1080)

Vierailija
861/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi noilla extreme-kehonrskentajilla tuntuu aina olevan iso maha? En kysy tätä nälviäkseni kyseisen pariskunnan miestä, tai muitakaan saman kehotyypin ihmisiä (minulle on se ja sama miltä ihmisten kehot näyttää), tämä asia on aina vain jäänyt ihmetyttämään minua: kun kuitenkin selvästi salilla ollaan käyty, niin miten se maha kasvaa? Kuitenkin on muitakin salilla käyviä, joilla on selvästi isot lihakset, mutta maha loistaa poissaolollaan. Tai sitten salilla käymättömiä hyvin urheilullisia, joilla on mysö selvästi hyvin lihaksikas vartalo, mutta ei mahaa.

Liittyykö se mahan kasvu jotenkin sitten d-aineiden käyttöön (esim onko maksa suurentunut niin paljon poikkeuksellisen suuren kemikaalikuorman vuoksi)?

Tätä minäkin olen miettinyt. Ihan aidosti ihmetellen, en pahalla.

Vierailija
862/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin jo ennen kuin tuo nainen avasi suutaan, että sillä on möreä ääni. Tuntui joo että mies oli vähän lunkimmalla asenteella purjehtimassa avioliittoon. On kyllä sen näköinen pariskunta, että harppoisin varmaan suohon, jos nuo tulisi pitkospuilla vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi noilla extreme-kehonrskentajilla tuntuu aina olevan iso maha? En kysy tätä nälviäkseni kyseisen pariskunnan miestä, tai muitakaan saman kehotyypin ihmisiä (minulle on se ja sama miltä ihmisten kehot näyttää), tämä asia on aina vain jäänyt ihmetyttämään minua: kun kuitenkin selvästi salilla ollaan käyty, niin miten se maha kasvaa? Kuitenkin on muitakin salilla käyviä, joilla on selvästi isot lihakset, mutta maha loistaa poissaolollaan. Tai sitten salilla käymättömiä hyvin urheilullisia, joilla on mysö selvästi hyvin lihaksikas vartalo, mutta ei mahaa.

Liittyykö se mahan kasvu jotenkin sitten d-aineiden käyttöön (esim onko maksa suurentunut niin paljon poikkeuksellisen suuren kemikaalikuorman vuoksi)?

googlailin vähän ja tässä selityksiä:

https://www.predatornutrition.com/articlesdetail?cid=hgh-belly-bodybuil…

kyseinen sivu englanniksi.

Vierailija
864/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä säälitti tuo pariskunta. Nainen kehuu ladon seinästä revityn näköistä ukkoaan, jolle on tatuoitu vauvamyssy päähän. Ei varmaan uskalla olla kehumattakaan. 

Seuraavaksi voisi osallistua Unelmahautajaiset-sarjaan, jos tuota menoa jatkuu. 

vauvamyssy!! hahahah apuaaa!!! XD XD XD XD

Vierailija
865/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis aivan järkyttävän näköistä. Tyyppi on kun rantapallon niellyt ja siinä päällä kinottaa vielä sixpack! Näyttää joltain luonnottomalta mutaatiolta. 

Vierailija
866/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelätä, turhaan suolle suksia? Se karmein tyyppi voi olla kiltin näköinen tyyppi. Jos ovat onnellisia nyt niin hyvä juttu. Onnea heidän elämään <3 tavallinen arki on parasta (Päihteet eivät sovi kellekään, pilaavat monen ihmisen elämän)

Vierailija
867/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelätä, turhaan suolle suksia? Se karmein tyyppi voi olla kiltin näköinen tyyppi. Jos ovat onnellisia nyt niin hyvä juttu. Onnea heidän elämään <3 tavallinen arki on parasta (Päihteet eivät sovi kellekään, pilaavat monen ihmisen elämän)

Mutta nämä ei ole kilttejä, se tiedetään.

Vierailija
868/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinapakki, usein douppaajilla.

Vierailija
869/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista näkee, että roinaa vedetään. Steroideja ja todennäköisesti myös huumeita. Naisen ulkonäkö ollut hyvin erilainen joitakin vuosia sitten, oli paljon naisellisempi. Nyt hiusraja paennut, nenä kasvanut, kasvot ylipäätään miehistyneet. Selviää naisen avoimesta facesta kuvia katsomalla. Molemmilla narkin silmät.

Vierailija
870/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kateelliset vinkuu kun Mikolla on hyvännäköinen muija ja hieno bemmi. Rahaa riittää makeisiin ulkomaan matkoihin ja ravintoloihin. Tehkää perässä!

Huomasin muuten että Mikko ei ajanut kertaakaan autolla, aina Henna ratissa. Onko menettänyt korttinsa tai pelkäsi poliisin puhallus/huumeseulaa. Yleensä nämä "alfa-urokset" ajaa aina ja muija ihailee vieressä.

Ainakin silloin 10-15 vuotta sitten kun Mikon tunsin niin kärähteli toistuvasti ratista ja ajeli jatkuvasti ilman korttia, Lammilla poliisit sitä aina pysäytteli heti kun näki hänet auton ratissa... Olisiko sitten nytkin käry takana tai kortti menetetty pitkäksi aikaa, jos on ilman sitä ajeltu.

Vierailija
871/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi mietityttämään, että mikä tuossa Sastamalassa kiehtoo rikollisia ja tällaisia ihmisiä? Muistelen että se Virpi Butt myös asettui vapauduttuaan Sastamalaan ja nyt tämäkin pariskunta. Mulla ei siis ole mitään ko. paikkakuntaa vastaan, en ole koskaan käynytkään. 

Vierailija
872/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli ihan erilainen ääni siinä vanhassa videossa jonka näytti kampaajalleen. Eli madaltunut ääni taitaa tosiaan olla peruja jostain aineiden käytöstä.

Vierailija
873/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin korostaminen oli oksettavaa. Muija oli aivan hulluna tuohon monsteriin.

Mietin vaan, että kaikkihan tietää, mitä hormoonien käyttö tekee mieskunnolle.

Siitä puhe mistä puute?

Vierailija
874/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko taas uhriutuu ja pyytelee anteeksi FB:ssä. 🤭

Vierailija
875/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi mietityttämään, että mikä tuossa Sastamalassa kiehtoo rikollisia ja tällaisia ihmisiä? Muistelen että se Virpi Butt myös asettui vapauduttuaan Sastamalaan ja nyt tämäkin pariskunta. Mulla ei siis ole mitään ko. paikkakuntaa vastaan, en ole koskaan käynytkään. 

Lähellä Tamperetta, halpoja kämppiä.

Vierailija
876/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😱😱😱 Pitääköhän nuo itseään jotenkin hyvinkin kivannäköisinä?

Vierailija
877/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin just Hennan face kuvia, ja hän on ollut todella nätti nuori nainen, ennen tuota mörssäri ukkoa.

Vierailija
878/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen suunnatonta myötähäpeää niitä kohtaan, jotka ko. tyhmentävää roskaa katsovat. Lisäksi tunnen loputonta kaunaa, sillä jatkuva myötähäpeä syö suunnattomasti omia henkisiä voimavaroja. Tämä kauna ja turhautuminen purkautunevat aikanaan väkivaltana, vaikka tiedostankin etteivät tositeeveekuran kuluttajat useimmiten voi itselleen mitään, vaan taustalla on heikkolahjaisuutta, seksuaalista hyväksikäyttöä, autismia, päihde- ja läheisriippuvuutta ja erinäisiä vaikeita mielenterveyshäiriöitä. 

Vierailija
879/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tietyllä kulmalla asuu kaikenlaista sekopääjengiä. Harjavallassa ja Porissa myös.

On tullut huomattua. Eivät kouluttaudu mihinkään, elävät millä elävät, tuilla sun muilla. Aikuiseksi kasvetaan n 35-vuotiaana .

..

Vierailija
880/1080 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmista näkee, että roinaa vedetään. Steroideja ja todennäköisesti myös huumeita. Naisen ulkonäkö ollut hyvin erilainen joitakin vuosia sitten, oli paljon naisellisempi. Nyt hiusraja paennut, nenä kasvanut, kasvot ylipäätään miehistyneet. Selviää naisen avoimesta facesta kuvia katsomalla. Molemmilla narkin silmät.

Hormoneistako se nenä on noin levinnyt? Kun katsoin jostain vanhoja kuvia niin sen nenän takia en meinannut tunnistaa samaksi ihmiseksi. Ihan eri mallinen. Myös leuka on huomattavasti voimakkaampi. Jotenkin ihan järkyttävää, miten suuren muutoksen aineet tekee ulkonäölle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä