Myötähäpeä unelmahäät-pariskunnan hehkutuksesta
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a8e8b845-8752-4a00-8ae5-2fbc7dd…
Voi lollero.
Muut pariskunnat ei vissiin sitten naikaan 😅😅😅
Eiku...
Kommentit (1091)
Vierailija kirjoitti:
Mamma ja j ä n n ä m i e s.
Taitaa mammakin olla melkoisen jännä.
Onkohan nuo mahdollisesti lähisukulaisia? Voisivat olla kaksoset.
Asuuko nää nyt Mouhijärvellä vai Vammalassa?
mouhijärvel ilmeisesti sastamala on laaja alue,kuntaliitospaikka.
Ensin ängetään julkisuuteen ja sitten uhriudutaan kun palaute ei miellytä.
Mikä ihme saa tuon naisen pysymään tuossa suhteessa? Mies teki bare minimumin tuossakin syöpäkeississä ja nyt on niin sankaria :D
Jutussa puhutaan kasvaimesta, ei syövästä. Ei myöskään mainita leikkauksesta, eli on voinut olla esim lyhyt sädehoito.
Lyhyessä klipissä molempien puheet sammaltaa pahasti, eivät kuitenkaan ole humalassa. Ovat nauttineet jotain mömmöjä hääpäivänä. Lisäksi molemmilla hormonikuuri just takana. Aine ei ole ollut kovin laadukasta, kun finnit puskee noin läpi
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi Henna rajua, että sillä voisi olla paremmat mahdollisuudet saada muksu takaisin jos olis ton hörhö ukon skipannut? 🤔
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tos kuvassa rouva näyttää 10 v ikävuosiaan vanhemmalta.
Kaikissa kuvissa. Luulin vähintään 35-vuotiaaksi ennen kuin luin aloituksen jutun. Niin kyllä luulin sitä äijääkin naaman perusteella reilusti yli 4-kymppiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ängetään julkisuuteen ja sitten uhriudutaan kun palaute ei miellytä.
Ku sipäät on ku sipäisiä nar sisteja, ne pitäis vaan tap paa. Ei oo mitään välii edustaako ne puolueita vai liivijengejä, ihan v itun sama.
Se Henna lukee saletisti tätä ketjua raivon vallassa. Varma tieto.
Mielestäni on moraalitonta ottaa parisuhdeväkivaltaan syyllistynyt ihminen mukaan tv-formaattiin, jonka nimi on unelmahäät.
Maailmassa on muutamia aivan perussääntöjä, ja ihan siellä kärkipaikoilla lilluu se että itseä heikomlpia/pienempiä, miten sen nyt haluaa sanoa, ei koskaan lyödä.
Huh huh, aika karmea pariskunta. Ja karmea TV-formaatti. Vaikea uskoa tuollaisia olevan oikeasti olemassa mutta pakko se kai on.
Onhan tuo mies todella komea. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ei ihme, että Henna on niin rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Se Henna lukee saletisti tätä ketjua raivon vallassa. Varma tieto.
Uliksella oli ss Hennan somesta ja siinä oli lueteltu paikat missä heistä jauhetaan sontaa, AV oli mainittu 😂
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo mies todella komea. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ei ihme, että Henna on niin rakastunut.
Minun mielestä todiste että ihminen polveutuu apinoista.
Psykoottinen ämmmä ja psykoottinen ukko, ei mulla muuta. Ihan sairaita näyttää jo tossa esittelykuvassa. Vakka on kantensa löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morsian on selvinnyt aivokasvainleikkauksista. Hienoa. Onnea hänelle ja heille!
Tuon ukon kanssa muija saa joka aamu kiittää onneaan, että on vielä hengissä.
Jep. Saman näköinen kun mun exä, toi hemmetin hullunkiilto silmissä. Mä jäin suhteeseen kuitenkin lyömään, tilasta repimisen , päivittäisen haukkumisen yms jälkeen. Olis siinä vaiheessa pitänyt tajuta lähteä kun heräsin ja mies oli lyönyt lihaveitsen seinään niin että siitä katkes terä. "ei hän pahaa tarkottanu" suoraan mun pään yläpuolelle oli lyönyt sen veitsen ja puuseinössä pelkkä kahva jäljellä ja terä poikki, eli ihan raivolla lyönyt. Pakkaseen juoksin karkuun toisena kertana kun hakkkassi pahasti yheyisen tutun ja sano et sä ä m m m ä kuole t tänään. No, ei lyönyt minua kuitenkaan, vaan yläpuolelleni, ajattelin. Rakkaus sokaisee ja hemmetti että sokaseekin. Poliisi soitti ja kysy onko Kulmala paikalla , kuuleeko tätä puhelua? Oli entuudestaan tuttu , kielsin kaiken , en sanonut mitään ja totta hemmetissä se oli se vieressä ja kaiuttuimella, en muuten saanut puhua puheluitani. Mummollekkin huusi että ei ole tänään soittoaika , soitat sille ens maanantaina. Yms. Kun pahaan tottuu, siihen tottuu. Löysi uuden uhrin ja pääsin eroon mutta yhtä helvettiäsenkanssa oli.
Joutui vankilaan. Voi mikä vastoinkäyminen. Tuosta vaan yhtäkkiä joutui vankilaan. :D