Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen erakko

Vierailija
14.04.2023 |

En pidä ihmisistä. Mitä vähemmän ihmisten kanssa on tekemisissä, niin sen parempi. Ihmiset on niin rasittavia, kun niille pitää selittää kaikki asiat. Minulla ei ole koskaan ollut elämänkumppania. Naisia on joskus käynyt kylässä mutta silloin en ole pystynyt nukkumaan. Nukkuminen on kuin vessassa käynti, intiimi asia. En pysty nukkumaan, jos joku on vieressä. Enkä halua, että kukaan tulisi rajoittamaan mun elämää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erakko. En ole koskaan kaivannut minkaanlaista sosiaalisuutta tai vuorovaikutusta ihmisten kanssa. Vain pakolliset kuviot töissä jne. Kaiken vapaa-ajan olen halunnut viettää itsekseni tai mieheni kanssa. Onneksi olen saanut samanlaisen erakko miehen itselleni. Olen aina rakastanut omaa rauhaa ja yksiisyyttä. Se on valtava voimavara. Ihmiset, lapset ja eläimet olen aina kokenut rasitteina. Inhoan tervehtimisiä, kuulumistenvaihtoa ja small takia. Tympäisee jos joku tulee jutteleen tms. Itse en koskaan tyrkytä itseäni kenellekään. Kyllä tykkään matkustella, olla mökillä jne. Mutta vain yksin tai mieheni kanssa. Enkä kaipaa seksiä, meillä on seksitön suhde. Muuten hyvä elämä yhdessä, ilman seksiä. Enkä muutenkaan tykkää koskettelusta. Kun rakastaa itseään, niin ei kaipaa rakkautta ulkopuolelta. Tarvi paljon omaa tilaa ja aikaa. Välillä mukavaa puuhastelua miehen kanssa esim. mökillä ja välillä stressitöntä yksinoloa. Yksinolo on parasta ja luxusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla