Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mobilepay saattaa muuttua maksulliseksi

Vierailija
13.04.2023 |

En ole koskaan pitänyt palvelusta, toivottavasti ihmiset vaihtavat johonkin muuhun. Mobilepay ei hyväksy ulkomaalaisia tilinumeroita, joten meille muualla asuville tuo on hankala palvelu. Google sekä Apple pay toimii paremmin.

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/8fc5256f-7b06-4cc3-acce-a5b193e3…

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteinen on paras.

Vierailija
2/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteinen ei ole paras kaikissa tilanteissa, miten maksat postitettavat Tori-ostokset käteisellä.

Harmi jos Mobilepay muuttuu maksulliseksi, se on ollut todella kätevä sekä ostajan että myyjän näkökulmasta. Olin viime kesänä myymässä pari kertaa ulkoilmakirpparilla ja sain paljon enemmän myytyä heti kun otin Mobilepayn käyttöön ja maksu kilahti heti tilille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteinen ei ole paras kaikissa tilanteissa, miten maksat postitettavat Tori-ostokset käteisellä.

Harmi jos Mobilepay muuttuu maksulliseksi, se on ollut todella kätevä sekä ostajan että myyjän näkökulmasta. Olin viime kesänä myymässä pari kertaa ulkoilmakirpparilla ja sain paljon enemmän myytyä heti kun otin Mobilepayn käyttöön ja maksu kilahti heti tilille.

Oletko kuullut postiennakosta?

Vierailija
4/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, en ole ottanut käyttöön, eikä paljoa kiinnosta.

Vierailija
5/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret käyttävät tuota todella paljon meillä. Ihan jotain parin euron siirtoja saattaa olla, kun yksi käynyt ostamassa vaikka koulupäivän aikana välipalaa kouluun muillekin kavereille.

Vierailija
6/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin aina ihmetellyt miten Mobilepay yrityksenä voi tuottaa mitään tai siis mistä se saa tuloja, kun käyttäjät eivät maksa mitään.

Harmi kyllä jos maksullisuus karkottaa käyttäjiä, koska on se todella kätevä systeemi.

Vierailija
7/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pivo on ilmainen ja ajaa täysin saman asian. Itse olen käyttänyt sitä useamman vuoden ja hyvin harvoin käytän Mobilepayta jos se on ainoa vaihtoehto toiselle.

Vierailija
8/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kaikki ilmainen muuttuu maksulliseksi  .

Vierailija
9/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksaminen maksaa, ei välttämättä ole enää varaa maksaa vaikka olisi varaa maksaa.

Vierailija
10/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jonkun sentin voisin siirrosta maksaa, on se niin kätevä.

Vierailija
11/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pivo on ilmainen ja ajaa täysin saman asian. Itse olen käyttänyt sitä useamman vuoden ja hyvin harvoin käytän Mobilepayta jos se on ainoa vaihtoehto toiselle.

En ole osuuspankin asiakas.

Vierailija
12/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole pankkisiirrosta kuullut?

Vierailija
13/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori ostoksiakin suositellaan maksettavaksi mobilepayllä.

Vierailija
14/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin aina ihmetellyt miten Mobilepay yrityksenä voi tuottaa mitään tai siis mistä se saa tuloja, kun käyttäjät eivät maksa mitään.

Harmi kyllä jos maksullisuus karkottaa käyttäjiä, koska on se todella kätevä systeemi.

Jos palvelu on ilmainen niin käyttäjä on itse se tuote, vertaa Facebook, Instagram jne. Varmasti saa kivasti myytyä kaikenlaista dataa kolmansille osapuolille.

Vierailija
15/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pankkisiirto on ihan yhtä käteistä kuin Mobilepay-siirtokin. 

Vierailija
16/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilisiirrossa menee aikaa, jos on eri pankit. Mobilepay on nopeampi ja todella kätevä ihan kasvokkainkin tapahtuvissa ostoissa, ei tarvitse pohtia mistä saa tasarahan jos menen noutamaan jotain Torista ostamaani asiaa. Tai ihan vaan jos ollaan kavereiden kanssa menossa leffaan, joku ostaa liput ja toiset siirtävät mobilepaylla rahaa.

Vierailija
17/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä jonkun sentin voisin siirrosta maksaa, on se niin kätevä.

Ahneuden tietäen ei ole kyse senteistä. 59c-1€ varmaankin.

Pitäköön tunkkinsa sitten.

Vierailija
18/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilisiirrossa menee aikaa, jos on eri pankit. Mobilepay on nopeampi ja todella kätevä ihan kasvokkainkin tapahtuvissa ostoissa, ei tarvitse pohtia mistä saa tasarahan jos menen noutamaan jotain Torista ostamaani asiaa. Tai ihan vaan jos ollaan kavereiden kanssa menossa leffaan, joku ostaa liput ja toiset siirtävät mobilepaylla rahaa.

Jos mahdoit huomata niin kommentoin postitettavien tori-ostoksien maksua. Vai menetkö katsomaan tuotetta, maksat paikan päällä ja pyydät sitten postittamaan?

Vierailija
19/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mahdoit huomata niin kommentoin postitettavien tori-ostoksien maksua. Vai menetkö katsomaan tuotetta, maksat paikan päällä ja pyydät sitten postittamaan?

Ja minä kommentoin, että tilisiirrossa menee aikaa. Mobilepaylla myyjä saa heti maksun, eikä hänen tarvitse odotella seuraavaan päivään tai sitä seuraavaan päivään, että tuleeko sitä maksua tällä kertaa vai onko esimerkiksiksi ostaja sitä tyyppiä joka hups, unohtaa maksaa.

Vierailija
20/59 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteinen on paras.

Mikä lienee sitäkin vaikeuttanut. Otto automaateista ei saanut kun max 400e nostoja eilen.

Aiemmin onnistunut oman rajan puitteissa ainakin 1500e kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan