Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen kaunein kesämökki 2023 Official

Vierailija
13.04.2023 |

Taas alkaa ja eka jakso tänään. Ekassa jaksossa näyttää olevan puisia aika moderneja rantamökkejä

Kommentit (934)

Vierailija
1/934 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin innoissani kertomaan mielipiteeni, mutta nyt tajuan, että olen samalla innolla katsonut kakkosjakson. ÄRH!

Vierailija
2/934 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mielestäni kakkosasuntoja nää ekan jakson "mökit".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/934 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja 2 ekaa esiteltyä harjakattoista mökkiä. Hieno tuo rantamaisema ja muutenkin, mutta ei oikein sellaista kunnon wow-effektiä. Tuomarit antaa kasia.

Vierailija
4/934 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tarkistaa ohjelmatiedoista, että alkoiko nyt kuitenkin kaunein koti vaan kyllä se olikin kesämökki.... kun ei ihan kesämökki tullut mieleen kun näitä katselin...

Vierailija
5/934 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia noi mahtaa olla noi ekan jakson mökit?

Vierailija
6/934 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nää "mökit". Moderneja omakotitaloja järven rannalla.

Vierailija
7/934 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoisia noi mahtaa olla noi ekan jakson mökit?

Noin 90 m2. Ja tuomareiden mielestä on vähän ahdasta ja pienet olohuoneet. " Joo. Ei mahdu mitään. Vähän ahdasta"

Vierailija
8/934 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mökki mielestäni kiva, mutta sisustus vois olla suoraan Jyskin mainoksesta. Ei mitään persoonallista. Veikkaan, että kolmas mökki on hienoin.

Vierailija
9/934 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt, että miksi ihmiset mökkeilee noin? Eihän se mökin tarvitse mikään työmaa olla, mutta että on sitten ikäänkuin kakkoskoti. Miksei siitä omasta kodista tehdä sellaista, että siellä olisi myös mökin herkut?

Järvisuomessa etenkin monella on omakotitalo järven rannalla ja sitten samantapainen okt mökkinä kymmenen kilsan päässä, jos niinkään kaukana. Sitten kovasti huokailevat, että ihanaa päästä mökille viikonlopuksi. Mä en nyt ollenkaan tajua, eikö sen rahansa voisi viisaamminkin käyttää.

Vierailija
10/934 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kyllä tuo kolmas mökki tulee voittamaan. Ja onkin hienosti toteutettu. Eniten odotan niitä jaksoja, joissa esitellään vanhoja sukumökkejä. Vai onko sellaisia edes enää? Kaikki ostaa vaan tontin ja pirauttaa hirsitalotehtaalle, että tuokaas tönö tänne.

Tuomarit olisi ehkä syytä välillä vaihtaa. Nyt tuntuu jotenkin, että ovat vähän väsähtäneitä rooleihinsa eivätkä keksi oikein mitään sanottavaa (hyvää tai pahaa) ainakaan näistä keskivertomökeistä.

Vierailija
11/934 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kaunein kakkosasunto. Ekan jakson taloista mikään ei säväyttänyt. Pari vuotta sitten rakennettuja, toistensa kopioita. Ei mitään persoonallista. Näitä mahtuu kolmetoista tusinaan.

Vierailija
12/934 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ihmetellyt, että miksi ihmiset mökkeilee noin? Eihän se mökin tarvitse mikään työmaa olla, mutta että on sitten ikäänkuin kakkoskoti. Miksei siitä omasta kodista tehdä sellaista, että siellä olisi myös mökin herkut?

Järvisuomessa etenkin monella on omakotitalo järven rannalla ja sitten samantapainen okt mökkinä kymmenen kilsan päässä, jos niinkään kaukana. Sitten kovasti huokailevat, että ihanaa päästä mökille viikonlopuksi. Mä en nyt ollenkaan tajua, eikö sen rahansa voisi viisaamminkin käyttää.

Suomalaisilla on liikaa rahaa. Johonki sitä rahaa pitää kuluttaa

Vierailija
13/934 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan kesämökkiä,  mutta esitellään luksus huviloita.  Toivottavasti tänäkin

vuonna esitellään punainen tai harmaa mökki,  ympärillä peruna- ja kukkamaat.

Vierailija
14/934 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetytti suuresti, että vain siinä kolmannessa talossa oli vaatesäilytystilaa.

Meillä on saman kokoinen kakkosasunto kuin nuo ja kymmenen korkeaa kaappia tarvitaan kaikkien vaatteiden säilytykseen, koska ei kujetella mitään kotiin ja takaisin.

Vierailija
15/934 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi ärsytti kuin mitä aiemmilla jaksoilla, ehkä nämä kaikki ilmassa olevat leikkaukset vaikuttaa että tulee torjuva asenne katsojana. Pitäisi olla paremmin ajassa kiinni, nyt ei ole enää oikea aika hyväosaisten elämän esittelylle. 

Vierailija
16/934 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kun kaikki ei elä ja ajattele kuten sinä niin et voi ymmärtää

Meillä on iso kakkoskoti synnyinkunnassani ja kaupunkitukikohta Helsingissä.

Helsingissä on lapsille huomattavasti parempi koulutus tsrjolla kuin mitä siellä.

Ja minulle paikkakunta on rakas.

Vierailija
17/934 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tunne tuollaisia, vaan yleensä niillä joilla on mökit, se omakotitalo on liian kaupunkimaisella paikalla, että pääsisi oikeasti yksityisyyteen ja luonnonrauhaan siellä. Tai sitten asutaan, kuten minä, vaatimattomassa kerrostaloasunnossa, ja se mökki/huvila on se isompi ja hienompi paikka. Jossa nykyään olenkin 90% ajasta vuoden ympäri, koska saan tehdä niin paljon etätöitä.

Vierailija
18/934 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen itse enemmän niiden perinteisten mummonmökkien ja cottagecore-tyylin ystävä, niin se kolmas mökki oli minusta ihana. Ei ihme, että sai kymppejä. Ihanasti tuli se ranta ja niitty ja luonto osaksi sisustusta suurten ikkunoiden takia. Ne kaksi muuta oli sellaisia ihan ookoo, varmaan kivoja paikkoja olla, mutta ei kaunein mökki -materiaalia.

Vierailija
19/934 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mökki saa olla työmaa?

Miten siellä muuten viihtyi. Ihana tiskata laiturilla kun aurinko paistaa. Vähän haravoida kun siltä tuntuu ja pilkkoa saunaan puita.

Ihan erilaista työtä se mökillä kumminkin on kuin kotona?

Vierailija
20/934 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki oli ihan liian uusia, sieluttomia, kerralla sisustettuja.

Mökillä pitää olla kerroksia ja paljon.