2x jo seksiä tänä vuonna
Noin 100 päivää jo menty ja mun vaniljamies ihan villiksi ruvennut 🙏
Kommentit (14)
Ei huono, mun vaimo ei ole ruvennut villiksi tänä vuonna vielä kertaakaan.
Justiinsa aloin itsekin miettimään montako kertaa mieheni on pannut minua tänä vuonna..taidetaan olla tasoissa : D
Mulla on kerran ja aloite siihen(kin) tuli multa
Miksei yhdistettäisi halujamme. Itse olen mies, jonka vaimo ei ole innostunut, teillä ei miehet. Mä voin käydä vuoronperään naimassa teitä. Jaksan helposti useamman kerran päivässä, niin siitä riittäisi teille kaikille. M57v.
Mitenhän tuon omalle miehelle selittäisi hyväksyttävästi? *naur*
Sain ekan kerran pitkiin aikoihin. Viikonloppuna on tulossa lisää!
Elämä voittaa!
T. Kärsinyt nainen, ei kärsi enää.
Meilläkin muistaakseni kaksi kertaa tänä vuonna, mutta sillä erotuksella, että molemmat ovat tilanteeseen ihan tyytyväisiä. Samanlaisella tahdilla (ehkä 6-10 kertaa/vuosi) on menty jo vuosia.
Kyllähän tuossa ajassa miehen olisi luullut jo
2 kerrottuna 10 :llä panevan . Minä kyllä
toivoisi jos vain saisin, mutta eukko on kuin
pillu roudassa. Aina jotain valittaa
Melkoista seksihurjastelua. Kaksi kertaa, eikä olla vasta kuin huhtikuun puolivälissä. No huh huh. Jotain rajaa.
Toiset sitä näköjään panee kuin kanit konsanaan, meillä huomattavasti hiljasempaa
Miksi te naiset ajattelette aina klitoriksella, kukaan nainen ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kolmeen vuoteen 🤗
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän tuon omalle miehelle selittäisi hyväksyttävästi? *naur*
Eihän me sitä hänelle kerrottaisi, naida puksuteltaisiin menemään muualla. M57v.
Alkaa järvet olla kohta sulanut jäistä. Nyt voi alkaa keskittymään jo enempi kalastukseen kun tulihan tässä jo uudenvuoden päivänä ja hiihtolomallakin pantua aamukrapulassa eukkoa.
Pitää katsella jos elokuussa olis taas joutoaikaa niihin hommiin?
Jestas mitä hurjastelua!