Tää on kyllä vaikeaa, kun en kehtaa hakea olutta kaupasta
kuin 4 kpl/kauppa.
Sit pitää kiertää päivässä Citymarketissa, Prismassa, Lidlissä ja vielä Salessakin, menee oikeastaan älyttömästi aikaa moiseen.
Onko arvon palstalaisilla jotain ratkaisua tähän ongelmaani?
Kommentit (59)
Parasta vielä että alkaa selittelemään kun mä tätä kaljaa ja saunakin on lämpiämässä jne . Silloin viimeistään paljastuu .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen enempää kassaa kuin ketään muutakaan ei vois vähempää kiinnostaa, ostatko sieltä kärryllisen kaljaa vai vaan 4.
Senkun menet vaan ja lappaat kassalle niin monta kuin haluat, maksat ne ja suksit kuuseen kaljoinesi muiden asiakkaiden haitosta.
Tiedän.
Mutta tää vaan on jotenkin niin paha psykologinen ongelma.
ap.
Jos kaljan määrä ei ole kiinni rahoista vaan psyykkeestä kannattaisiko jutella mieluummin lääkärille ellei niin ole jo tehty
Olen just lähdössä ostamaan illaksi olutta itselleni ja miehelle.
Ja voin kyllä sanoa ettei nolota ollenkaan 🤗
voit yrittää selittää jotain lääkärin määräämästä kantorajoitteesta että et saa kerralla kuljettaa kuin 4 kaljaa tai yhden leipäpussin
Kauppahan vaan tykkää myydä tuotteitaan. Myytäväksi ne on sinne hankittu.
Ovat tyytyväisiä, kun asiakkaille kelpaa. Mitä enemmin ostavat, sitä parempi.
Minulla on neljä kauppaa mistä ostan oluet.
Ei käy naama liian tutuksi.
Jos autolla liikenteessä helpompi ostaa laatikko kun lappaa irto tölkkejä kassalle , siihen kiinnitetään vähemmän huomiotakin jos se vaivaa sinua .
Malmilla on Lidl,Prisma,Cittari.
Käyn niissä vuoropäivinä.
Eihän toi oo näin koronan jälkeisessä maailmassa mikään ongelma. Teet niinkuin minä tein. Ostat kirppikseltä kaljanhakuvaatteet. Jotain totaalisen eri tyylistä kuin itse käytät normaalisti. Sitten vaan lippis syvälle päähän, aurinkolasit ja koronamaski niin kukaan ei tunnista sua. Voit ottaa kerralla vaikka koko 24 tölkin levyn.
Kuten edellisessä viestissä vähän vihjailtiin, niin naamioidu:
-käytä edelleen naamamaskia
-pukeudu eri vaatteisiin
--muista aurinkolasit.
näin voit hakea oluesi lähimmästä kaupasta kätevästi
ja osta aina lava kerrallaan.
Minulla on samat ongelmat jäätelön ostosta. Lasu kyttäsi puolitoista vuotta kun oli saaneet päähänsä että lapsi ei syö muuta kuin jäätelöä. Teetettiin vanhemmuuden arviot, tunki lapsen lääkäriin ja psykiatrillekin mukaan vaahtoamaan siitä jäätelöstä. Yhä tekee pahaa ostaa jäätelöä jos vaikka sossu sattuu paikalle ja kohta soi puhelin että on nähty ostamassa ingmania. Pitäiskö taas tulla penkomaan kaappeja?
Jos jo noin paljon kulutat aikaa matkoihin neljän kaupan takia, niin eikö olisi sama mennä yksintein naapurikaupunkiin/kylään/kaupunginosaan ja ostaa suoraan salkullinen olutta?
Täytyy myöntää kun ostan six packin,niin ei nolota.Joskus ne on loppu,niin kyllä nolottaa laitaa hihnalle 6 irtotölkkiä
Vierailija kirjoitti:
Jos jo noin paljon kulutat aikaa matkoihin neljän kaupan takia, niin eikö olisi sama mennä yksintein naapurikaupunkiin/kylään/kaupunginosaan ja ostaa suoraan salkullinen olutta?
Naapurikuntien kauppoihin on matkaa yli 10 km ja huonot bussiyhteydet.
Autoa en omista
Pitäisi ehkä pyytää jotain tuttua hakemaan?
ap.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää kun ostan six packin,niin ei nolota.Joskus ne on loppu,niin kyllä nolottaa laitaa hihnalle 6 irtotölkkiä
Ostan kyllä aina 0,5 litran tölkkejä.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Missä sulla on lähin Alko?
Prisman naapurissa, miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sulla on lähin Alko?
Prisman naapurissa, miten niin?
Ja vastaajana siis ap.
Ole vain rohkeasti oma itsesi ja hae oluesi kerralla sieltä missä se on halvinta