Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kiinnostunut taiteesta? Millaista taidetta sinulla on kotona?

Vierailija
13.04.2023 |

Meillä on paljon julisteita kehyksissä ja vain kaksi aitoa taulua. Yksi Pentti Lumikankaan työ ja Johanna antinkaapon grafiikka. Molemmat hienoja.

Olenkin kiinnostunut nytetilaisista erityisesti grafiikantöistä ja haluaisin sitä kotiimme lisää.

Mistä itse olet kiinnostunut? Mitä ja kene töitä kotoasi löytyy? Mitä aiot ostaa seuraavaksi? Mistä haaveilet? Minkä hintaisia töitä sinulla on?

Kaikki taiteeseen liittyvää muutakin keskustelua, kiitos

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeka kirja Vilpitön mieli.

Tuli tunne, että 95% suomalaisten huutokauppojen ja liikkeiden myymästä taiteesta on väärennöksiä, myöskään museoissa ei tunnisteta niitä.

Kirjan jälkeen ostin Suomen tunnetuimman väärentäjän omisssa nimissään tekemän taulun, se on ainoa varmasti aito taulu, mitä minulla on. Muut luultavasti ovat väärennöksiä.

Vierailija
42/45 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia ja puolison teoksia sekä jokunen ostettu. Kävin kuvataidelukion ja puolisoni TaiKin.

Esimerkiksi erään ostamani taideteoksen tekijä pääsi myöhemmin Kuvataideakatemiaan ja nousi tunnetuksi. Kannattaa hankkia taidetta jos kiinnostuu ja samalla testata omaa taidemakuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en perusta taidemieltämystäni sen perusteella mikä on arvokasta vaan sen, että mikä miellyttää silmää. Onhan se tietenkin kiva yllätys jos teos nostaa arvoaan.

Tosin minulla ei edes ole varaa mihinkään huippukalliisiin teoksiin.

Vierailija
44/45 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en perusta taidemieltämystäni sen perusteella mikä on arvokasta vaan sen, että mikä miellyttää silmää. Onhan se tietenkin kiva yllätys jos teos nostaa arvoaan.

Tosin minulla ei edes ole varaa mihinkään huippukalliisiin teoksiin.

Toki arvostan ammattilaisten työtä ja haluaisin tukea mm. Nuoria ammattilaisia.

Vierailija
45/45 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa löytyy nokkahuilu soittotaiteen harrastamiseen ja lyijykyniä kuvataiteen tekemiseen. Myös omaa askartelutaidetta löytyy. Ja sisutustaidettakin harrastan.

Seiniltä löytyy marketin painotuotetaidetta. 😂

Olen omistanut joskus rumia esineitä, joista myöhemmin selvisi, että ne olivatkin vissiin kunnon taidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän