Toimittaja-juontaja Sanna Kiiskeä syytetään jälleen uudesta rikoksesta
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten mt ongelmaisia ei auteta. Saavat riesakseen vielä näitä rikoksia kun ei oikeaa hoitoa löydy.
No niinpä. Ainakin edunvalvoja pitäis hälle saada.
Etkö ap tiedä että vankilassa on hyvät ruoat? Esim vanukasta jälkkäriksi.
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten mt ongelmaisia ei auteta. Saavat riesakseen vielä näitä rikoksia kun ei oikeaa hoitoa löydy.
Ihan totta. Liian moni ihminen ei saa sopivaa, tai edes minkään näköistä hoitoa sairauksiinsa.
Totta on myös se, että kaksisuuntainen mielialahäiriö on usein aika vaikeahoitoinen. Yhteiskunnalla ei valitettavasti ole resursseja läpi elämän kestävään vierihoitoon.
Maanisessa vaiheessa jos ei itse tajua hakeutua hoitoon, eikä läheiset tai ulkopuolinen soita 112 ja pakkolähetteellä osastolle lääkittäväks, ihminen valitettavasti ehtii sössimään asiansa huolella.
Tästä Kiisken uusimmasta tapauksesta en tiedä, mutta yleisesti kommentoin.
Nimim. Yks kakssuuntanen
Vierailija kirjoitti:
"Vettä ja leipää"on vain vanha sanonta ko laitoksesta!
Mitä tehnyt? Eikö hulluimpia käutöksiä ole ollut läheiset suitsemassa? Kyllähän ne hoitoon vie jos pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Ainakin edunvalvoja pitäis hälle saada.
Onks se sit mies kun eikö se ole parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta. Liian moni ihminen ei saa sopivaa, tai edes minkään näköistä hoitoa sairauksiinsa.
Totta on myös se, että kaksisuuntainen mielialahäiriö on usein aika vaikeahoitoinen. Yhteiskunnalla ei valitettavasti ole resursseja läpi elämän kestävään vierihoitoon.
Maanisessa vaiheessa jos ei itse tajua hakeutua hoitoon, eikä läheiset tai ulkopuolinen soita 112 ja pakkolähetteellä osastolle lääkittäväks, ihminen valitettavasti ehtii sössimään asiansa huolella.
Nimim. Yks kakssuuntanen
Tilanne on aika toivoton mielen sairauksissa mutta hurjaa vauhtia on fyysisten sairauksien hoitokin menossa retuperälle. Itselläni on etenevä fyysinen sairaus ja jo 8 vuotta sitten lääkäri oli tehnyt lähetteen erikoislääkärille, mutta kukaan ei kertonut siitä minulle enkä aikaa ole saanut koskaan. Ihan suunnitelmalliselta alkaa tämä touhu vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmaisia autetaan mutta ei pakolla, kuten entisaikaan. Naisilla on tapana vetäytyä vastuusta ottamalla tämä mt-kortti esiin siinä vaiheessa kun kaiken sikailun ja muiden hyväksikäytön tie on kuljettu loppuun. En se ollut minä vaan aivan joku toinen, minun ruumiissani. Mitäs jos lopultakin ottaisitte vastuun tekemisistänne. Yhteiskunta ei teitä sorra, miehet ei teitä sorra, säännöt vaan on samat kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vettä ja leipää"on vain vanha sanonta ko laitoksesta!
Tiedän kyllä sen mutta sitä elämä vankilassa on varmaan ollut joskus 1800-luvulla. Jo 90-luvun puolivälissä siellä sai jälkkäriksi susette vanukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim. Yks kakssuuntanen
Tilanne on aika toivoton mielen sairauksissa mutta hurjaa vauhtia on fyysisten sairauksien hoitokin menossa retuperälle. Itselläni on etenevä fyysinen sairaus ja jo 8 vuotta sitten lääkäri oli tehnyt lähetteen erikoislääkärille, mutta kukaan ei kertonut siitä minulle enkä aikaa ole saanut koskaan. Ihan suunnitelmalliselta alkaa tämä touhu vaikuttaa.
Meinasinkin ensin kirjoittaa että "mielensairauksiin", mutta kirjoitinkin vaan "sairauksiin", koska tilanne somaattisella puolella aika hurja myös. Yritän itse pysyä luottavaisena elämään ja kiitollinen olen kaikesta saamastani hoidosta (en olisi tässä eikä lapsellani olisi äitiä ilman yhteiskunnan tarjoamaa apua), mutta kyllä tää tilanne on huolestuttava.
Toivon todella, että sinä ja kaikki muutkin saisivat tarvitsemanne avun. Ja voimia sinulle tilanteeseesi, toivottavasti elämässäsi on jotain mistä nauttia, etenevästä sairaudesta huolimatta.
Onko botox-hermomyrkky aiheuttanut jotain, kun otti sitä jo tuolloin Huomenta Suomen aikoihin?
Luin jostain jenkkijutusta että monet naiset jotka otti tuota pitkän aikaa, kärsi ahdistusoireista ja muusta. Sotkee kai aivoja, kun sitä pistetään otsaan eli lähelle aivoja?
"Huomenta Suomen ex-juontaja Sanna Kiiski paljastaa uutuuskirjassa – tv-työ sai ravaamaan botox-hoidoissa, syömään laihdutuspillereitä..."
"– Kun tein tv-töitä, olin suorastaan maaninen ulkonäköni suhteen. Söin laihdutuspillereitä ja ravasin ottamassa botoxia ryppyihini (joita ei edes ollut). Minulla oli hiustenpidennykset, rakennekynnet ja kaikkea liikaa"
Vierailija kirjoitti:
Mikä mikä rikosnimike tällä kertaa?
Mikä Mikä Maa
Ihmettelen miksi esimerkiksi maikkari ja Radio Nova pitivät tätä muijaa töissä niinkin kauan. Ei ole mitenkään sopiva mihinkään tuollaiseen työhön missä on koko ajan esillä julkisuudessa.