Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulta joskus kadonnut postia? Miten kävi?

Asiakas
13.04.2023 |

Onko kadonnut tai pahasti myöhästynyt postia niin että on aiheutunut harmaita hiuksia, ehkä rahan menetystä?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009512722.html
Zalandosta tilattu ja Postnord toimittajana.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000009205896.html
Jutussa kerrotaan miten Matkahuolto ja Postnord hukkasivat arviolta 1800€ lähetyksen korvaamatta menetystä.

Itsellä nyt ei varsinaisesti hukkunut mitään, sillä en usko että tuotetta koskaan lähetettiinkään.
Tilasin Ellokselta huonekalun. Sain Postnordilta viestin että ovat vastaanottamassa tällaista lähetystä. Tämän jälkeen ei enää mitään. Seuraavaksi Ellos ilmoittaa, että koska en hakenut pakettiani saapumispaikasta, joudun korvaamaan heille. Se ei siis koskaan käynyt Postnordissa koko paketti. Olin maksanut tuotteen etukäteen. Vieläkin nousee suuttumus kun ajattelen tapausta. Minulle lopulta korvattiin maksamani raha, enkä joutunut maksamaan hakemattomasta paketista jota ei lähetetty, mutta se vaati usean sähköpostin ja soittelut Ellokselle (missä asiakaspalvelua ei saa suomeksi).

Laskut jostain syystä löytää nykyisin perille pääsääntöisesti kun ne on jo muistutuksina. Olen alkanut epäillä salajuonta.

Avautukaa pakettitraumoistanne! :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänky seikkaili toisella puolella suomea.

Vierailija
2/3 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan siis - Matkahuolto kyllä korvasi kadonneen lähetyksen. Se maksettiin Tiekuljetussopimuslain mukaisesti eli yht. 165,55€, josta rahtimaksua 34,80€. Eli ei ole kyllä korvattu edes mielipahaa tuolla summalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sänky seikkaili toisella puolella suomea.

Sait sen kuitenkin kotikaupunkiisi, sovittuun toimitusosoitteeseen lopulta?