Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ostatte miehellenne joululahjaksi?

Vierailija
29.11.2006 |

vinkkejä kaipaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lopputuloksen onnistumisen kannalta olisi parempi, että kaupassa käytäisiin yhdessä tai mies kertoisi täsmälleen, minkä mallin haluaa - tai sopivat vaihtoehdot.

Mä teen joskus niin, että kun tiedän jonkin teknisen lelun, josta mieheni tykkäisi mutten itse osaa sitä hankkia, niin totean että tällä kertaa käydään hakemassa sellainen. Mies sitten kotona tutkii onnellisena uuden vehkeensä ominaisuuksia - paketin avaamisen riemu jää pois mutta lopputulos on paljon parempi, kuin että olisin ostanut vajailla ominaisuuksilla varustetun tuotteen. Uutta ei voisi hankkia, kun se lahjaksi saatu lojuu kaapissa ja käyttöäkään sille ei olisi, kun on vääränlainen...

Ainakaan mun mieheni ei ole yhtälailla yllätysten perään kuin minä itse. Viime jouluna ostettiin molemmat itsellemme lahjat ja annettiin joulun alla toisillemme paketoitavaksi :)

Vierailija:

Toivoi MP3-soitinta, mutta enhän minä semmoista osaa ostaa.

Vierailija
2/8 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan aina samat, mutta niistä tykkää. Hullua vaan, että molemmat noista tuotteista ovat joulun jälkeen heti -50% alessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä sivussa ilmeistä kattelin miehen mielenkiinnonkohtia! Muutamia ihan sanoikin suoraan, ettää tollanen oliski kiva.

Valkoisen neuletakin tilasin ja aattoaamuna saa avata dressmanilta ostetun punaisen kauluspaidan paketin! Voipi olla, etä jotatin muuta pientä vielä. tammikussa juhlii taas synttäreitään ni isomman saa sitte.

Vierailija
4/8 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoi MP3-soitinta, mutta enhän minä semmoista osaa ostaa.

Vierailija
5/8 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten lahjakortti, missä lupaan meille kahdenkeskeisen viikonlopun jolloon vain olemme kotona, käymme leffassa, syömässä ja bailaamassa jos mies niin haluaa..

Vierailija
6/8 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotain muuta vielä, kunhan ensin keksin et mitä:)

Vierailija
7/8 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se menee jollekin sitä enemmän tarvitsevalle jossain kehitysmaassa... :)

Tää kertoo ehkä meidän huumorista jotain...

Vierailija
8/8 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta annamme toisillemme aikaa/yhdessäoloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan