Kun olet muuttanut uuteen kotiin
Miten kauan sulla kestää saada asunto kuntoon ja tavarat paikoilleen?
Mulla on hirveä ressi saada nopeasti, mutta tulimme muuttaessa sairaiksi. Ite olen toipumassa, mutta mies on kovassa kuumeessa.
Olen yksin jonkin verran tehnyt mutta nyt en enää vaan jaksa. Päätin että en tee yksin enää mitään vaan ootan et mieskin tervehtyy.
Vaikka itseäni ärsyttää, kun monessa laatikossa on tavaraa ja ne pitäisi purkaa.
Kommentit (5)
Ainakin kuukauden tai pari. Kolmen vuoden päästä huomasin, että oli vielä purkamattomia laatikoita.
8 vuotta ja vieläkin on pari muuttolaatikkoa purkamatta... mitä sitä turhia kiirehtimään: ottaa vain välttämättömät käyttöön ja sitä mukaa kun tulee mieleen, että tarvitsee jotain, niin käy sitten hakemassa sen. Joskus sitten käy lävitse ne tavarat, joita ei ole tullut mieleenkään hakea ja hankkiutuu niistä eroon tai sitten laittaa pikkuhiljaa paikalleen.
Muutettiin puoli vuotta sitten omakotitalosta kerrostaloon. Meillä kävi sillälailla hyvä
Säkä, että kun hometalosta lähdettiin, niin jouduimme jättämään lähes kaiken tavaran sinne. Ja se mitä tuotiin mukana, laitettiin joka kuormasta suoraan paikoilleen. Elämäni eka helppo muutto!!
No sitten ei varmaan vielä hätää meilläkään 😅 ap
En vieläkään. 10 vuotta asuttu ja yksi laatikko seisoo vieläkin ullakkoeteisessä sellaisenaan kun se taloon kannettiin. Lamppukupu mulla on vieläkin sukkalaatikossa muuton jäljiltä.