Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupperware-kutsut

Vierailija
12.04.2023 |

Kuulemma firma on vaarassa ajautua konkurssiin. Minulta on jäänyt useita kippoja ostamatta ihan vain siksi, etten pidä tuosta kutsujenpitosysteemistä. Miksei näitä voi halutessaan tilata suoraan netistä?
Minua ei myöskään kiinnosta pikkunäppärät keksinnöt ja niiden pakkotuputus kutsuilla, mutta omaan tarpeeseen sopivia purkkeja olisin vuosien varrella varmasti tilannut. Että eipä ihme, jos konkurssi uhkaa, kun pitäydytään tuollaisessa vanhankantaisessa kotirouvien päiväkahviformaatissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että korona iski aika lujaa tuollaiseen kotikutsu-myyntiin.,

Vierailija
2/6 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti iskikin. Olisiko siinä kohtaa kannattanut muuttaa toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se ylikalliiden kippojen ja kappojen myynti ole nimenomaan kannattavinta kotikutsuilla, joilla saattaa olla sosiaalista painetta ostaa (riippuu tietysti kutsuista). Itselläni on joitain noita astioita ja ovat hyviä, mutta kyllähän jostain Tokmannistakin taitaa saada aika samantapaisia. Aikanaan nuo Tupperwaret ovat voineet olla oikeasti käytännöllisiä erikoisuuksia, joita ei muualta saa. Kyllä muuten kaikki kutsut, joille olen osallistunut, ovat olleet illalla tai viikonloppuna, ei sillä mitään tekemistä ole kotirouvuuden kanssa ollut enää iäisyyksiin. Aika monen meistä kumminkin pitää laittaa ruokaa... Kivoja kutsuja ovat olleet, mutta viimeksi kun kävin puolitoista vuotta sitten, hinnat olivat jo aivan tolkuttomia.

Vierailija
4/6 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta noilla kutsuilla käynti eikä niiden järjestäminen. Arvonnat ja emännänlahjat, ei kiitos. Eli osaltani on jäänyt ainakin satojen eurojen edestä kippoja ostamatta.

Vierailija
5/6 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sellainen mututuntuma mullakin on, että nettikaupankäynnin mullistumisen jälkeen noille ei ole enää niin kovaa kysyntää.

Vieläkö kotikutsut ennen pandemiaakaan olivat kannattavaa puuhaa? Siis minkään tuotteen, ei vain Tupperin.

Vierailija
6/6 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin aikoinani Herbalifen proteiinijauheista ja vitamiinipillereistä, mutten kestänyt sitä tuputtamista ja koko homman lahkomaisuutta, joten jätin sitten ostamatta. Nekin olisi ollut kätevä ostaa jotain muuta kautta kuin verkostomarkkinoinnin eli "pyramidipelin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän