Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jaksatte tehdä arkisin töiden jälkeen?

Vierailija
11.04.2023 |

Ihmettelen kun ihmiset jaksaa arkisin juosta kaupoilla, rakentaa linnunpönttöjä ja kuurata asvalttia. Itse jaksan tehdä ruoan ja hoitaa lapset ja thats it.
Miten muilla??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään laitoin ruoan, kävin kaupassa ja tunnin lenkillä. Pari tuntia oon maannut sohvalla. Aika normi-ilta.

Vierailija
2/5 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on lapset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkua ja kerätä voimia, että pääsee suihkuun ja taas nukkumaan. En käsitä miten kukaan jaksaa yhtään mitään muuta. En välttämättä edes syö mitään, kun en jaksa.

Vierailija
4/5 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamiseni on vaihdellut vuosien varrella todella paljon. Joskus menee kuukausia että olen jaksamisen äärirajoilla pelkän ruoanlaiton kanssa. Joskus taas menee niin "lujaa", etten malttaisi lopettaa puutarhatöitä, käyn mielellään lenkillä ja touhuan koko illan jotain. Uskon että aika paljon vaikuttaa mm. psyykkinen tasapaino, vitamiinit ja hivenaineet, ruokavalio.

Vierailija
5/5 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pari viikottaista harrastusta, ulkoilla, shoppailla, tehdä ruokaa, roikkua netissä, katsella telkkaria jne. Nuorempana tavattiin ystäviä, käytiin leffassa ja baarissakin arkena, mutta ne ovat jääneet viikonloppuihin.

Riippuu varmaan ihmisen vireystilasta ja työstä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän