Mistä seikoista huomasitte tapailevanne epästabiilia henkilöä?
Monet asiat ei heti näy päälle, varsinkin jos ulkoiset seikat näyttäisi olevan kunnossa.
Mistä siis tajusitte?
Kommentit (52)
Käytti naisesta nimitystä piirakka.
Kävi vuokralaisensa asunnossa omilla avaimilla, ja suuttui kun vuokralainen valitti moisesta pikkuasiasta.
- Hermoili jollekin metelöitsevälle ihmiselle julkisessa, jouduin rauhoittelemaan
- Emme päässeet hänen lähibaariinsa, portsari selitti että "ei tänään, ei haluta ongelmia"
- Yöpöydällä hirveä määrä erilaisia lääkkeitä joita esitteli
- Toinen silmä lasia
- Selässä jotain ruoskimisjäljiltä näyttäviä arpia
- Otsasuoni pullisteli kun meni vahingossa sipsiä sohvalle, siltä seisomalta pomppasi ylös, mylläsi koko sohvan auki ja imuroi perusteellisesti
- Oven takana äitinsä tuomassa ruokaa, ei avannut vaan pullikoi ja mullisteli sisällä huudellen jotain erittäin lapsellisia laineja (pakotin sitten avaamaan sen oven)
Nämä nyt ainakin tuli mieleen, sama henkilö siis kyseessä. En mihinkään vakavampaan tapailuun lähtenyt, mutta ei hän ollut minua kohtaan ikinä mitenkään vaarallinen tms. Ei myöskään alkanut pahemmin sekoilemaan, kun pariin otteeseen katosin maisemista.
Vierailija kirjoitti:
Fanitti Trumpia.
Täysin aivoton ja silmätön Trumpin vastustaminen se vasta epästabiilia onkin. Sille on ulkomailla keksitty ihan oma nimityskin, TDS eli Trump Derangement Syndrome.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanitti Trumpia.
Täysin aivoton ja silmätön Trumpin vastustaminen se vasta epästabiilia onkin. Sille on ulkomailla keksitty ihan oma nimityskin, TDS eli Trump Derangement Syndrome.
Kaltaistesi erittäin epästabiilien Trump-fanaatikkojen toimesta tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen mielialat heittelivät laidasta laitaan äkillisesti. Jäi mieleen kun puhelimella viestiteltiin niin ensin tavallinen keskustelu lähti menemään pikkutuhmaksi ja sitten ihan täydeksi sekstailuksi. Sitten yhtäkkiä lähti aivan uudelle raiteelle ja hän karjui minulle isoilla kirjaimilla ja syytteli jostakin, en enää muista mistä mutta se tuli aivan puskista. Taivaasta helvettiin ihan sormia napsauttamalla ja itse on siinä sitten suu auki, että mitä tapahtuu ja millä pysäkillä pääsen pois.
Tuo oli tuttua tuollainen :O -ilme itselläkin aika useinkin, kun raivokohtaukset oli aivan ihmeellisiä ja iski kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Viestitteli toiselle naiselle kesken musikaalin.
Kokee hylkäämisenä, vaikea koskaan edes seurusteltu.
Sanoi että jos ihminen antaa pettää ja hyväksikäyttää itseään, niin totta kai näin pitää tehdä!
Ja niin hän muuten teki, ja parhaillaan tekee.
Epävakaa persoonallisuus ja oli riidoissa kaikkien kanssa
Somekuvat niin käsiteltyjä ettei irl tunnista samaksi.
Vierailija kirjoitti:
Somekuvat niin käsiteltyjä ettei irl tunnista samaksi.
Tai niin vanhoja, ettei kaljua vielä ole.
Eli terveellisesti, vaikka käytti alkoholia joka päivä (ei ruokajuomana).
Ensin nostaa jalustalle, maailman paras kaveri, ei kukaan koskaan ole ollut samanlainen. Tunnin päästä jo voi olla se maailman kamalin ja ilkein ihminen. Mielipide ja mieliala muuttuu niin nopeasti ettei perässä pysy. Osaa olla mitä mahtavin ihminen, mutta suuttuessaan piru. Eikä paljon pahoittele.. Nolona voi olla jälkeenpäin mutta tuskin koskaan miettii miltä toisesta tuntuu ja olisi sen takia pahoillaan. Ja kaikki on aina ollut vain sen toisen syytä.. Huoh, raskas ihminen. Onneksi ei tarvi enää olla tekemisissä.
Kertoi kirjoittavansa provoja vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Kertoi kirjoittavansa provoja vauvapalstalle.
Joo, toimittajat kirjoittaa tänne paljon
Kun näki junan ikkunasta peltoa, nipisteli minua kipeästi, koska totta kai silloin ajattelin maanviljelijäexääni.
Ja peltoahan raiteiden vierellä riittää. Tuo olo vain yksi muisto ko. miekkosesta.
Naisen mielialat heittelivät laidasta laitaan äkillisesti. Jäi mieleen kun puhelimella viestiteltiin niin ensin tavallinen keskustelu lähti menemään pikkutuhmaksi ja sitten ihan täydeksi sekstailuksi. Sitten yhtäkkiä lähti aivan uudelle raiteelle ja hän karjui minulle isoilla kirjaimilla ja syytteli jostakin, en enää muista mistä mutta se tuli aivan puskista. Taivaasta helvettiin ihan sormia napsauttamalla ja itse on siinä sitten suu auki, että mitä tapahtuu ja millä pysäkillä pääsen pois.