Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna otti käsilaukkunsa.mukaan.Pariisin reissulle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti myös Olavin. Itse olisin ehkä ottanut myös lapseni mukaan. Se lapsi raukka on aina ilman vanhempiaan. 

Vierailija
2/7 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otti myös Olavin. Itse olisin ehkä ottanut myös lapseni mukaan. Se lapsi raukka on aina ilman vanhempiaan. 

Olavi mukana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustatko sinä mielipiteesi siihen mitä näet somessa? Ehkä he haluavat suojella lapsensa yksityisyyttä, eivätkä postaa joka asiaa hänestä someen.

Vierailija
4/7 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri otti salarakkaansa mukaa kun lähti vetämään viivoja Purran kanssa. Purra puri psykoosissa Petteriä ja Petteri sai rabieksen. Vaahtoa valuu suusta sukupuolitautikin tuli jostain siinä välissä.

Vierailija
5/7 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva lemuava kaupunki hänelle. Auringon paistaessa siitä virtsan löyhkästä ei pääse karkuun, jotenkin leijui kaikkialla. Oli pettymys 2 viikko sitten, todella muuttunut kaupunki sitten viimekäynnin (8 vuotta sitten).

Vierailija
6/7 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Markus mukana?

Vierailija
7/7 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiska: Purran perse on täynnä karvoja. Nähty bikineissä rannalla jäiden sulamista katselemassa. Kommentoi ettei persua palele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme