Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te työssäkäyvät naiset

Vierailija
11.04.2023 |

Muistakaa olla kiitollisia siitä, että pystytte elättämään itse itsenne. Teillä on vapaus.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssä käyminen on pahinta mitä tiedän. Haluaisin valita olla kotona ja muut maksaisivat elämiseni. Kukaan ei vain halua elättää minua.

Ei minuakaan halua kukaan elättää. Siksihän olen tällaiseen velkasuohon joutunut. Aloittaja

Justhan sinä sanoit, että olet miehesi elätti. 

Oikeastaan olen ottanut velkaa elämiseen ja kaikki omaisuuteni on mennyt. Että tavallaan en ole miehen elätti.

Mökki myyntiin, rahat velkojen maksuun ja muutto vuokralle. Onnistuu, jos haluaa.

En minä omista mitään.

No omistathan sinä, jos olet siihen yritykseen sijoittanut. Ja jos ei ole avioehtoa, saat osituksessa tasinkoa.

Kuule velkaa on paljon ja mun omistusosuus todella pieni.

Vierailija
22/27 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssä käyminen on pahinta mitä tiedän. Haluaisin valita olla kotona ja muut maksaisivat elämiseni. Kukaan ei vain halua elättää minua.

Ei minuakaan halua kukaan elättää. Siksihän olen tällaiseen velkasuohon joutunut. Aloittaja

Oikeastaan olen ottanut velkaa elämiseen ja kaikki omaisuuteni on mennyt. Että tavallaan en ole miehen elätti.

Mökki myyntiin, rahat velkojen maksuun ja muutto vuokralle. Onnistuu, jos haluaa.

En minä omista mitään.

No omistathan sinä, jos olet siihen yritykseen sijoittanut. Ja jos ei ole avioehtoa, saat osituksessa tasinkoa.

Mihin te sitä rahaa siinä firmassa oikein hassaatte? Ei kai siinä tarvitse muuhun sijoittaa kuin autoon ja työvälineisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä omista mitään.

Mihin te sitä rahaa siinä firmassa oikein hassaatte? Ei kai siinä tarvitse muuhun sijoittaa kuin autoon ja työvälineisiin.

Ei koko yrittäminen kannata. Ihan turhaa touhua.

Vierailija
24/27 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä omista mitään.

Ei koko yrittäminen kannata. Ihan turhaa touhua.

No pillit pussiin ja uudelle uralle sitten.

Vierailija
25/27 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vapaus alkaa omasta rahasta. Opiskelkaa ja menkää töihin.

Vierailija
26/27 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse on tämänkin vapauden itselleen joutuneet hankkimaan. Kiitos siskot!

Niin. Harmi vaan ettei se mulle onnistunut. Haluan muistuttaa, että on meitä vajaakuntoisia jotka joudumme elämään miehemme elättinä.

Sosiaaliturva riittää kattamaan kulusi. Et tarvitse miestä elättäjäksi.

Ei riitä, kun on velkaa sen verran paljon.

No siitä saat varmaankin syyttää itseäsi. Miksi olet ottanut velkaa, jos olet miehesi elätti?

Siksi, kun olen halunnut osallistua yhteisen yrityksen toimintaan.

Miten olet saanut lainaa tulottomana? Taitaa nyt jotain jäädä kertomatta.

Sä oot kyl niin fiksu jätkä 

Vierailija
27/27 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä synkistellä liikaa, aina voi ryhtyä OnlyFans yrittäjäksi. Töitä kyllä riittää tekevälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi