30v. Ja neljättä vuotta sinkkuna. Onnellisempi kuin ikinä
7v riippakivestä päästyäni sai koko elämä ihan uuden suunnan. Hankin uuden koulutuksen, hyväpalkkaisen vakityön ja itsetunnon. Voi hemmetti miten moni menettää koko elämänsä pa#kassa suhteessa ja ei tajua miten arvokas se oma ainutkertainen elämä on. Olen onnellisempi kuin koskaan, viimeinkin :) Kannustan teitä muitakin, jotka mietitte jotain elämän käännekohtaa, mitä olette miettineet jo pitkään. Anna mennä ja katso mitä tuleva tuo tuodakseen, sun siivet kantavat kyllä
Uskalsin itse tehdä todella ison irtioton ja se todellakin kannatti. Elämä on liian lyhyt huonoihin suhteisiin. Ja uskallan nyt jo hieman luottaa myös siihen, että myös rikotuille voi joskus löytyä se oma sielunkumppani.
Siihen asti hyvä näin, omassa parhaassa seurassa.
Kommentit (7)
Jaa, mutta meinasitko perhettä perustaa? kello tikittää...
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mutta meinasitko perhettä perustaa? kello tikittää...
Ei ole koskaan ollutkaan aikeissa, kiitos kysymästä. Elämässä riittää ihan liikaa ajateltavaa ja elettävää ilmankin. Viimeiset vuodet vahvistaneet tätä ajatusta entisestään.
Ap
Kohta et kelpaa enää kenellekään, mieti onko järkeä
Itse 30v ja ollut koko elämän sinkkuna. En tiedä haluankokaan muuta, välillä tietty olisi ihan kiva ja olisin esim. nuorena halunnut kovastikin säännöllistä seksielämää ja sittemmin 25+ myös muuta seuraa kun kaverit alkoivat pariutumaan ja olemaan enempi pariskuntaporukoissa (sinkkuus aikuisena luo helpommin yksinäisyyttä), mutta en jotenkin jaksa etsiä ketään enkä suoraan sanottuna usko, että kohtaan välttämättä koskaan ketään sopivaa.
Jos ja kun en kohdannut aiemminkaan, niin ei se ainakaan helpotu kun ikää tulee. Olen kyllä siinä mielessä onnekas ikisinkku, että sinkkuus ei ole minulle mitenkään kivuliasta ja olen luonteeltani itsenäinen, vaikkakin sosiaalinen. Mut kyllä se tuntuu myös ahdistavalta ajatukselta, jos pitäisi olla niin kiinni toisessa ihmisessä ja tilivelvollisena ilman vapautta, kuten monet pariskunnat.
Kiva että sinulla on kivaa kun olet pysyvästi yksin. Kaikille yksinäisyys ei ole herkkua. Onko pakko tälläistä oksentaa internettiin? Voisit olla rauhalla onnellinen jossain muualla.
Saan melkein orgasmin kun palstaincelit vetää pyllyrageja
Aion katsoa jatkossakin elämää eteenpäin ensin ja aina ensin itseäni kuunnellen. Suosittelen tätä myös ihan jokaiselle muullekin 😊
Ai. Mä elin 12 v yksin. Ei ollut herkkua. Nyt on uusi rakas joka uskollinen ja muutenkin kultainen.