Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt koiraan

Vierailija
10.04.2023 |

Olen kyllästynyt seurakoiraani,kohta 2 v uros. En jaksa olla sen kanssa ollenkaan, vituyttaa kun se tulee väkisin syliin ja työntää päänsä jalallleni väkisin. Inhoan heikkoutta ja hellyyden kerjäämistä myös ihmisissä. Lapset jaksaa välillä leikkiä koiran kanssa ja mies linkittää,itseä ei huvita kun koira haluaa haistella joka nurkan.Helvetin tylsää. Ehkä rotu on väärä ja miellyttämishalun takia en kunnioita koiraa. Olen tosissani miettinyt nyt kevään sen pois antamista ja jos ottaisi jonkin omantunnon arvoisemman koiran tilalle.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miellyttämishaluinen koira aiheuttaa noin kielteisiä tunteita, niin en todellakaan usko että ap pärjäisi kovapäisen koiran kanssa, joka tekee mitä haluaa eikä yritä miellyttää ihmisiä. Sellaisen koiran kouluttaminen nimittäin käy työstä ja sille pitää olla lajinmukaista aktiviteettia ja paljon liikuntaa, että pysyy edes jotenkuten ruodussa. T. Australianlammaskoiran omistaja

Vierailija
42/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa poistoon koko aloitus.

Provo tai ei, vikapää ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan uutta koiraa ota. Oliko tämä sinun päätös että haluat koiranko itsellesi??? Olet tyhmä. Mitenköhän lapset kun ne tulee syliisi. Sanotko heille että hyi helvetti?? Vetelä olet!!!???

otettiin koira lapsille kaveriksi ja itse halusin lenkkiseuraa. Koira on liian läheisyydenkaipuinen omaan makuuni kyseessä on eläin jota en Edelleen vertaa omiin lapsiini.... turha heittäytyä tekopyhäksi vai jätättekö mm omat lapset yksin kotiin 8 tunniksi vaikka 5 vuotiaana? koira on ok jättää koska kyseessä on eläin.

Omia en mutta sun lapset voisin jättää esim talviseen Lappiin! Vaikka pariksi päiväksi.

Vierailija
44/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannehan on nyt se, että sinulla on perhe, ja sinulla on koira. Perheesi tykkää siitä koirasta, mutta sinä et.

Jos et pysty jatkamaan asumista koiran kanssa samassa asunnossa, kysy puolisoltasi ja lapsiltasi, kumpi lähtee, sinä vai koira.

Porvoossa varmaan vanhempi lähtee kun muu perhe päättää niin:)

Vierailija
45/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

??? Siis olen sekopää kun olen kyllästynyt koiraan? Enkä vertaa sitä omiin lapsiini ja haluan myydä sen eteenpäin? tunnen parikin ihmistä jotka ovat koiran myyneet juuri em syistä. Koirasta on huolehdittu ja huolehditaan niin kauan kuin se meillä on mutta halua

n myydö sen eteenpäin ja näin voin ihan laillisesti halutessani tehdä.

Vierailija
46/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan uutta koiraa ota. Oliko tämä sinun päätös että haluat koiranko itsellesi??? Olet tyhmä. Mitenköhän lapset kun ne tulee syliisi. Sanotko heille että hyi helvetti?? Vetelä olet!!!???

otettiin koira lapsille kaveriksi ja itse halusin lenkkiseuraa. Koira on liian läheisyydenkaipuinen omaan makuuni kyseessä on eläin jota en Edelleen vertaa omiin lapsiini.... turha heittäytyä tekopyhäksi vai jätättekö mm omat lapset yksin kotiin 8 tunniksi vaikka 5 vuotiaana? koira on ok jättää koska kyseessä on eläin.

Omia en mutta sun lapset voisin jättää esim talviseen Lappiin! Vaikka pariksi päiväksi.

sinähän se kunnon seko olet!

Vierailija
47/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuule ihan sama juttu. En voi sietää meidän koiraa. En kyllä kisaa, miestä enkä lapsia. Jatkuvasti vaatimassa jotain ja olen alkanut vihaamaan koko jengiä. Voi olla, että pian lähden. Hoitakoon mies kakaransa, kissansa ja koiransa. Mullakin on oikeus elää omaa elämää.

Vierailija
48/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio provo. Annan 4/5.

Vierailija
49/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? Siis olen sekopää kun olen kyllästynyt koiraan? Enkä vertaa sitä omiin lapsiini ja haluan myydä sen eteenpäin? tunnen parikin ihmistä jotka ovat koiran myyneet juuri em syistä. Koirasta on huolehdittu ja huolehditaan niin kauan kuin se meillä on mutta halua

n myydö sen eteenpäin ja näin voin ihan laillisesti halutessani tehdä.[/quote]

Mitä SITTEN?

Luuletko, että sun asiasi on jotenkin "tärkeä"....

Vierailija
50/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miellyttämishaluinen koira aiheuttaa noin kielteisiä tunteita, niin en todellakaan usko että ap pärjäisi kovapäisen koiran kanssa, joka tekee mitä haluaa eikä yritä miellyttää ihmisiä. Sellaisen koiran kouluttaminen nimittäin käy työstä ja sille pitää olla lajinmukaista aktiviteettia ja paljon liikuntaa, että pysyy edes jotenkuten ruodussa. T. Australianlammaskoiran omistaja

tuntuu että teimme väärän valinnan kun otimme seurakoiran. se ei tykkää mm ulkoilla sateella. muuta virkaa ei ole kuin seuran pitäminen ja olisin halunnut enemmän lenkkiseuraa. ärsyttää kun koira seuraa jopa vessaan.

Vierailija
51/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos vain haukkujille ketjussa, nyt tosiaan etsin koiralle uuden kodin.ja MYYN sen en anna ilmaiseksi. Luulen että kasvattajakin voisi auttaa joten ehkä yritän sitä kautta.

Vierailija
52/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisit uuden koiran, edes toisentyyppisen? Voin sanoa, että meillä seurakoirat olivat vähemmän iholla ja lähellä kuin palvelus- ja työkoirat. Palveluskorien miellyttämishalu sai ne olemaan koko ajan pyytämässä aktiviteettia ja läheisyyttä, ja metsästyskoirat olivat todella seurallisia, koko ajan kiinni meissä, kun ei ollut aktiivikausi menossa. Luuletko, että koiraa vaihtamalla se ongelma häviää? Eli koira on vain koriste joko pihan tai olkkarin nurkassa, ei koskaan häiritse teitä, ei koskaan liiku, jos ette halua, ei koskaan tule tykö, jos ette itse pyydä tai muista, että teillä edes olikaan koira. Saati jos niiden kanssa ei harrasta tarpeeksi. Etsi ap hyvä koti tuolle koiralle, mutta älä itsellesi ota mitään uutta koiraa, jos tuollainen jo nyt ärsyttää. Kissa voisi olla parempi lemmikki sinulle, tai ehkei sekään, kun elävä olento on, mutta vaikka tamagotchi tai vaikka robottikoira. 

Vierailija
53/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja kiitos vain haukkujille ketjussa, nyt tosiaan etsin koiralle uuden kodin.ja MYYN sen en anna ilmaiseksi. Luulen että kasvattajakin voisi auttaa joten ehkä yritän sitä kautta.

Hyvä juttu! Sinä et koiran omistajaksi sovi. Ei kai kukaan annakaan koiraa ilmaiseksi. Nyt saa paremman kodin.

Vierailija
54/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo, kun et osaa edes koirasi rotua nimetä

Vierailija
55/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koiralla eroahdistus? Se tekee koirasta kuin koirasta rodusta riippumatta aina iholla olevan ja varmasti monen mielestä ärsyttävän. Muistakaa, että koira tarvitsee aina seuraa, joko ihmisen tai toisen koiran edes. Parhaimmillaan tai pahimmillaan molempien. Päälle opetus, ohjaus, korjaus ja sen hyvän toivotun käytöksen ylläpito...  Mikään koira ei ole laiskan ihmisen lemmikki.

Vierailija
56/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisit uuden koiran, edes toisentyyppisen? Voin sanoa, että meillä seurakoirat olivat vähemmän iholla ja lähellä kuin palvelus- ja työkoirat. Palveluskorien miellyttämishalu sai ne olemaan koko ajan pyytämässä aktiviteettia ja läheisyyttä, ja metsästyskoirat olivat todella seurallisia, koko ajan kiinni meissä, kun ei ollut aktiivikausi menossa. Luuletko, että koiraa vaihtamalla se ongelma häviää? Eli koira on vain koriste joko pihan tai olkkarin nurkassa, ei koskaan häiritse teitä, ei koskaan liiku, jos ette halua, ei koskaan tule tykö, jos ette itse pyydä tai muista, että teillä edes olikaan koira. Saati jos niiden kanssa ei harrasta tarpeeksi. Etsi ap hyvä koti tuolle koiralle, mutta älä itsellesi ota mitään uutta koiraa, jos tuollainen jo nyt ärsyttää. Kissa voisi olla parempi lemmikki sinulle, tai ehkei sekään, kun elävä olento on, mutta vaikka tamagotchi tai vaikka robottikoira. 

hyvä pointti kiitos. Luulin että palvelus tms koirat olisivat itsenäisempiä eivätkä tarvitsisi ihmisen seuraa mutta luulin väärin sitten. en tykkää koiran palvonnasta joten ehkä en tosiaan ole koiraihmisiä ollenkaan.

Vierailija
57/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo, kun et osaa edes koirasi rotua nimetä

en halua kertoa rotua kyseessä on pieni seurakoira

Vierailija
58/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin;

Valhetta, kun ei edes rotua kerro.

Poistoon nyt!!!

Vierailija
59/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin;

Poistoon nyt!!!

Mitä ihmettä teet sillä tiedolla mikä on koiran rotu? pieni seurakoira varmaan riittää tiedoksi lähinnä sekin tieto vaan siksi ettei kyse ole esim laumanvartijan ominaisuuksista tai vaikka paljon liikuntaa vaativasta rodusta.

Vierailija
60/61 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin;

Poistoon nyt!!!

Mitä ihmettä teet sillä tiedolla mikä on koiran rotu? pieni seurakoira varmaan riittää tiedoksi lähinnä sekin tieto vaan siksi ettei kyse ole esim laumanvartijan ominaisuuksista tai vaikka paljon liikuntaa vaativasta rodusta.

Provo, yritä nyt edes googlata joku rotu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän