Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhukaa minulle järkeä! Ihastuksesta yli pääseminen

Vierailija
10.04.2023 |

Olen ihastunut yhteen mieheen, juttu on monimutkainen mutta hänkin on kiinnostunut minusta jollain lailla. Emme kuitenkaan voi seurustella, koska hän ei halua. Ei kuulemma halua seurustella tällä hetkellä ylipäätään.

Tietynlaista Closurea ei ole tullut. Eli hän ei ole sanonut, että ei halua juuri minun kanssani seurustella.

Ajatus siitä, että ihastuisin johonkin uuteen mieheen ja perustaisin esim. perheen jonkun toisen kanssa, tuntuu kauhistuttavalta. Lähinnä siis siksi, kun kuvittelen miten hänelle tulee paniikinomainen pakokauhu ja sydän särkyy, kun hän huomaa että minulla onkin joku toinen. Että hän jahkaili liian kauan ja menetti minut. Tiedostan että projisoin tässä nyt jotain omaa ajatteluani häneen Hänhän ei halua minua nytkään, vaikka mahdollisuus siihen olisi. Mitä hän tekee asian eteen saadakseen minut? Ei mitään!

Olen jumissa ajatusteni kanssa. Auttakaa. Miten voisin unohtaa tuon ihastukseni olemassaolon?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi? 

Vierailija
42/42 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä v. 2023 tehty aloituskin sen "järjestön ihastuminen" -tyypin aloitus? 

Tulkaas ihastuneet jo tolkkuihinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme