Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhukaa minulle järkeä! Ihastuksesta yli pääseminen

Vierailija
10.04.2023 |

Olen ihastunut yhteen mieheen, juttu on monimutkainen mutta hänkin on kiinnostunut minusta jollain lailla. Emme kuitenkaan voi seurustella, koska hän ei halua. Ei kuulemma halua seurustella tällä hetkellä ylipäätään.

Tietynlaista Closurea ei ole tullut. Eli hän ei ole sanonut, että ei halua juuri minun kanssani seurustella.

Ajatus siitä, että ihastuisin johonkin uuteen mieheen ja perustaisin esim. perheen jonkun toisen kanssa, tuntuu kauhistuttavalta. Lähinnä siis siksi, kun kuvittelen miten hänelle tulee paniikinomainen pakokauhu ja sydän särkyy, kun hän huomaa että minulla onkin joku toinen. Että hän jahkaili liian kauan ja menetti minut. Tiedostan että projisoin tässä nyt jotain omaa ajatteluani häneen Hänhän ei halua minua nytkään, vaikka mahdollisuus siihen olisi. Mitä hän tekee asian eteen saadakseen minut? Ei mitään!

Olen jumissa ajatusteni kanssa. Auttakaa. Miten voisin unohtaa tuon ihastukseni olemassaolon?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä siis siksi, kun kuvittelen miten hänelle tulee paniikinomainen pakokauhu ja sydän särkyy, kun hän huomaa että minulla onkin joku toinen.

> Tarkoitan siis että nykyiselle ihastukselleni tulee tuo pakokauhu ja sydän särkyy.

Ap

Nyt on kyllä todella hämmentävä ajattelutapa. Todennäköisesti olisi vain tyytyväinen jos huomaisi, että sulla on joku toinen. Jos hän haluaisi sinut, hän olisi toiminut jo aikapäiviä sitten, juuri siksi ettei kukaan muu ehdi ensin.

Vierailija
22/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapeella ei taida olla kauheasti omaa elämää, missä tapaisi muita ihmisiä? Sellainen tilanne johtaa helposti pakkomielteisiin ja yhteen ihmiseen ripustautumiseen.

Nyt kun mietin elämääni, olen aina ihastunut ihmisiin hyvin tulisesti ja pakkomielteisesti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapeella ei taida olla kauheasti omaa elämää, missä tapaisi muita ihmisiä? Sellainen tilanne johtaa helposti pakkomielteisiin ja yhteen ihmiseen ripustautumiseen.

Ei niin, tämä palsta lähinnä ainoastaan on ressukan elämä.

Vierailija
24/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun mietin elämääni, olen aina ihastunut ihmisiin hyvin tulisesti ja pakkomielteisesti.

Ap

Oletko ikinä miettinyt, että sinulla voisi olla jokin persoonallisuushäiriö? Lisänä mahdollisesti OCD.

Vierailija
25/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaikuttaisi olevan, tämä minunkin tapaukseni kyllä unohti minut aika nopeasti kun sattui tulemaan pari tilannetta missä "ulkopuoliset" miehet osoittivat kiinnostusta. Mutta sitten kun ne eivät toimineet, palasi taas minuun.

Vierailija
26/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet aapee nyt ulos kun ilmat lämpenee ja huomaat, että siellä on paljon muitakin kiinnostavia uroksia.

Vierailija
27/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kaipaisin apuja ihastuksen unohtamiseen. Tinder ladattuna, ei auta kun ei muut miehet kiinnosta. Kohta vuoden jo yrittänyt eteenpäin ja viikko sitten sortunut viimeksi tekstariin. Pari kilttiä vastausta ja sitten ghostaus. Luulisi, että menee paksumpaankin kaaliin perille, mutta minun ihastuneihin aivoihini ei taida upota mikään järkipuhe.

Vierailija
28/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

I feel you, sama vika täällä. Olen yrittänyt psykoterapissakin tätä selvittää, mutta ei siihen näytä mitään ratkaisua tulevan.

Eikä ole ainakaan minulla OCD jota joku edellä ehdotti. Lieviä epävakaan piirteitä ehkä.

Vierailija
29/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme näissä miehissä nyt sitten on niin erikoista, ettei niistä yli pääse? Ovatko vain jotenkin järjettömän kiehtovia sigma-miehiä joissa on sitä kutkuttelevaa haastetta ja mystisyyttä?

Vierailija
30/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene terapiaan hyvä ihminen ja kerro pakkomielteestäsi, siitä se lähtee! Hanki itsetunto.

Eikö ihastus ole aina tietynlainen pakkomielle?

Kyllä, alkuhuuman ajan. Mutta yksipuolinen ihastus joka ei mene ohi on sairautta.

Sehän tässä on, kun hän on monin eri teoin antanut ymmärtää, että hänkin on kiinnostunut. Että kyse ei ole yksipuolisista tunteista.

Ap

Mitä nämä teot nyt sitten mahtaa olla? Parisuhteeseenhan hän ei ainakaan kanssasi halua. Tuota selitellään juuri jollain "en nyt vaan halua parisuhdetta/kykene suhteeseen" kun toinen ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta siinä mielessä. Kyseessä lienee vähintäänkin narsistinen mies joka vaan nauttii ihailustasi ja kehuistasi ja siksi roikottaa löysässä hirresä eikä siksi ole suoraan sanonut ettei halua sinusta mitään. Ikävä kyllä tämä on totuus.

Vierailija
31/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaikuttaisi olevan, tämä minunkin tapaukseni kyllä unohti minut aika nopeasti kun sattui tulemaan pari tilannetta missä "ulkopuoliset" miehet osoittivat kiinnostusta. Mutta sitten kun ne eivät toimineet, palasi taas minuun.

Tuollainen vaikuttaa aika erikoiselta. Ikäänkuin joku mies vaan pakko olla jatkuvasti "käsittelyssä".

Vierailija
32/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne voisi olla kuin omasta elämästäni tällä hetkellä. Mahdatkohan peräti olla tämä nainen. Välitän hänestä paljon, mutta erilaiset tulevaisuuden haveet vähän hiertää parisuhdemielessä. Hän haluaisi seurustella kanssani ja lapsia, mutta itse en lapsia halua ja olen hänelle sanonutkin. Että hänen kannattaisi katsella sellaista miestä jolla on samat haaveet. Silti hän jonkinlaista toivetta elättelee, että mieleni muuttuisi. Tuskin tulee muuttumaan. Hän myös sanoi tuota, ettei voisi kuvitella olevansa kenenkään muun kanssa ja että minusta tuntuisi pahalta olla hänen häissään yleisössä. Mutta eihän tässäkään nyt mitään järkeä ole että minussa roikkuisi ja haaskaisi koko elämänsä ja haaveensa.

Tämä viesti tuskin yhtään auttoi ap:n pakkomielteseen, pahentaa vain tilannetta. :(

Mikä viestissä nyt sitten ei-auta, se että sanoo välittävänsä vaikka juuri mikään muu ei toimisikaan? Ei kai siinä vihaavansakaan voi sanoa jos se ei pidä paikkaansa. Kyllähän ystävistäkin välitetään paljon.

Vierailija
33/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on stalkkerimiehen naispuolinen versio. Hekin ovat vakuuttuneita, että stalkkauksen kohde pitää heistä, kunhan vain ilmaisee tunteensa hassusti.

Vierailija
34/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuvittelen miten hänelle tulee paniikinomainen pakokauhu ja sydän särkyy, kun hän huomaa että minulla onkin joku toinen." Monella tämä olisi tietoista toiveajattelua ja ehkä yrittäisivät tehdä toisen mustasukkaiseksi.

Samalla "Emme kuitenkaan voi seurustella, koska hän ei halua. Ei kuulemma halua seurustella tällä hetkellä ylipäätään."

Voi voi.

Vierailija
35/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitten viimeistään helpottaa, kun huomaatte että miehelle pamahtikin toinen nainen kainaloon ja huomasitte olevanne ihan täysiä pellejä.

Vierailija
36/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole kaikki jauhot pussissa tuollaisilla. Sitten kun ei muita ole näköpiirissä niin tottakai sanotaan ettei voisi kuvitellakaan olevansa muiden kanssa, vaikka muuten juostaisiinkin innoissaan heti seuraavan vähänkään kiinnostavan perään joka osoittaa jonkinmoista kontaktia.

Vierailija
37/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

I feel you, sama vika täällä. Olen yrittänyt psykoterapissakin tätä selvittää, mutta ei siihen näytä mitään ratkaisua tulevan.

Eikä ole ainakaan minulla OCD jota joku edellä ehdotti. Lieviä epävakaan piirteitä ehkä.

Kyllä noin käyttäytyvä ja ajatteleva on kunnolla epävakaa, ei vaan lievästi. Ikävä totuus.

Vierailija
38/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne voisi olla kuin omasta elämästäni tällä hetkellä. Mahdatkohan peräti olla tämä nainen. Välitän hänestä paljon, mutta erilaiset tulevaisuuden haveet vähän hiertää parisuhdemielessä. Hän haluaisi seurustella kanssani ja lapsia, mutta itse en lapsia halua ja olen hänelle sanonutkin. Että hänen kannattaisi katsella sellaista miestä jolla on samat haaveet. Silti hän jonkinlaista toivetta elättelee, että mieleni muuttuisi. Tuskin tulee muuttumaan. Hän myös sanoi tuota, ettei voisi kuvitella olevansa kenenkään muun kanssa ja että minusta tuntuisi pahalta olla hänen häissään yleisössä. Mutta eihän tässäkään nyt mitään järkeä ole että minussa roikkuisi ja haaskaisi koko elämänsä ja haaveensa.

Tämä viesti tuskin yhtään auttoi ap:n pakkomielteseen, pahentaa vain tilannetta. :(

Aivanko innoissaan olisi nainen perhehaaveensa heittämässä ikkunasta miehen takia jota ei sellaiset jutut kiinnosta, epäilenpä.

Vierailija
39/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä.

Vierailija
40/42 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko se pinppi vasten pinppiä ei katos kuulu. Ko ei sole jumala tahi muu sitä kato sellatavalla miettiny. Lopeta haaveilu ja ole sitä mitä pittee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän