Inhottava naapuri tykkää viettää paljon aikaa parvekkeellaan joten ostin itselleni tuulikellot
Kommentit (21)
Ja niin koston kierre käynnistyi.
Onnea!
Seuraavaksi naapuri alkaa kuunnella musiikkia parvekkeella subbarien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja niin koston kierre käynnistyi.
Onnea!Seuraavaksi naapuri alkaa kuunnella musiikkia parvekkeella subbarien kanssa.
Se on kielletty, tuulikellot ei
Vierailija kirjoitti:
Miten kestät itse niitä?
Minulla on ilmanviilennin, pidän parvekkeen ovea aina kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kestät itse niitä?
No mitä se naapurin parvekkeellä olo sinua sitten häiritsee?
Laittaisipa munkin naapuri tuulikellot. Omalla partsilla ne on liian äänekkäät, naapurissa just hyvät.
Luulen että herkuttelen kesän surströmmingillä parvekkeellani niin saa nuo kaikki ketjupolttajat jotain haisteltavaa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kestät itse niitä?
No mitä se naapurin parvekkeellä olo sinua sitten häiritsee?
Ei kai sen tarvitsekaan häiritä? AP sanoi vain naapurin olevan inhottava.
Kiusa se on pienikin kiusa hähhää.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että herkuttelen kesän surströmmingillä parvekkeellani niin saa nuo kaikki ketjupolttajat jotain haisteltavaa itsekin.
Naapurissa asuu persuja joten poltelen kehitysmaakaupasta ostamia suitsukkeita parvekkeella.
Ap kuulostaa itse inhottavalta!
Jos naapuri viettää parvekkeellaan aikaa siivosti, s.o. ei tupakoi, ei metelöi, ei ole mitään syytä ruveta itse inhottavaksi.
Tuulikellot eivät kyllä ole ok kerrostalossa!
Minun salainen toiveeni on ripustaa tuulikello parvekkeelle, ihan vaan tupakoitsevan naapurin iloksi. :D
Laivan sumusireeni on paras laite parvekkeella. Sillä kun päästää äänen niin joillakin tulee huonot housuihin.
TUUUT!
Sinähän se inhottava naapuri sitten olet?
Vierailija kirjoitti:
Laivan sumusireeni on paras laite parvekkeella. Sillä kun päästää äänen niin joillakin tulee huonot housuihin.
TUUUT!
Sellaisella ihan pienellä tuuligeneraattorilla voi tehdä kaikkea hauskaa. Laitat sen hiljaa täyttämään akkua ja sitten kun se on täynnä niin soittaa jotain pasuunaa. Parempi kuin joku tuulikello koska siihen ei voi varautua, se soi niin yllättäen.
Minulla on käsinveivattava ilmahälytyssireeni parvekkeella, jolla teen käsilihastreenit aamuisin. Halvalla sain.
Tärkeintä elämässä on voittaa naapurisota. Ei armoa.
5/5
Ne on erityisen hyvät kesäiltoina kun kaikki kärttyisät talon akat nukkuu parvekkeen ovi auki.