Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä keksiä elämänsisällöksi jos on 21 vuotra jo yrittänyt saada ensin tyttö -ja sitten naisystävää, mutta ei ole tärpännyt

Vierailija
10.04.2023 |

Tässä taas kevään aikana mietin että näin vain yksin jäin.

Mitä elämänsisällöksi?

M37

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Aasian suunnasta. Monet on saaneet vaimon Thaimaasta tai Filippiineiltä. 

Nämä tyypit eivät pääse Bulgariaan saati Aasiaan. Sinne vaaditaan rahaa. Vai taikamatollako aattelit näiden lentävän?

Mistä sä tiedät ap:n rahatilanteen?

Vierailija
22/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Aasian suunnasta. Monet on saaneet vaimon Thaimaasta tai Filippiineiltä. 

Nämä tyypit eivät pääse Bulgariaan saati Aasiaan. Sinne vaaditaan rahaa. Vai taikamatollako aattelit näiden lentävän?

Mistä sä tiedät ap:n rahatilanteen?

21 vuotta Suomessa. Olisi varmasti jo lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keskittynyt rahan tekemiseen. Pian on ensimmäinen 100k kasassa!

M35

Vierailija
24/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Niin sinä. Entä AP

Vierailija
25/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo matkustelu oli hyvä idea. Siellä väkisinkin tutustuu ihmisiin. Avartaa omaa maailman kuvaa myös. Itä-Euroopasta saa valita, kuka kelpaa. Kaverini tutustui em. naiseen ja otti sen paremman puutteessa asuinkaverikseen. Hänen mukaansa, jos kyllästyy ko. naiseen, sieltä on innokkaita Suomeen tulijoita. Toiset haaveilevat rikkaasta suomalaisesta miehestä ja ovat hyvin nöyriä semmoisen saadakseen.

Vierailija
26/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sie hameväkkee tarviit?

M45

Vierailija
27/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Niin sinä. Entä AP

Tästä voi ottaa ap, ja miksei muutkin, mallia.

Paranee siinä elämäntilanne muutenkin, kun ei ole henkilökohtainen talous 247 veitsenterällä.

Vierailija
28/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo matkustelu oli hyvä idea. Siellä väkisinkin tutustuu ihmisiin. Avartaa omaa maailman kuvaa myös. Itä-Euroopasta saa valita, kuka kelpaa. Kaverini tutustui em. naiseen ja otti sen paremman puutteessa asuinkaverikseen. Hänen mukaansa, jos kyllästyy ko. naiseen, sieltä on innokkaita Suomeen tulijoita. Toiset haaveilevat rikkaasta suomalaisesta miehestä ja ovat hyvin nöyriä semmoisen saadakseen.

Olipa rasistinen puhe ja vieläpä mieheltä. Kyllä nuo naiset katsoo kenen matkaan lähtevät. He tekee valinnan et sinä.

Vierailija
29/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi ihan ensimmäiseksi etsiä jotain muuta sisältöä elämään, hyvin ankealta se kuulostaa. Miten luulet tuommoisen kiinnostavan naisia?

Hanki harrastus, mene jollekin kurssille sivistämään itseäsi, ja saatat siellä törmätä mukavaan naiseen. Pääasia, että olet aktiivinen, etkä jää kotiin homehtumaan valittavana incelinä.

Vierailija
30/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänsisältö on vähän kun se asia mikä jaetaan toisen ihmisen kanssa eikä sitä tuskin toinen voi sinulle kaikkea tarjota

Vierailija
31/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet käynyt vain Tinderissä ja pettynyt. 

Vierailija
32/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo joku aiemmin sanoi, keskity itseesi ja hyvinvointiisi. Sinulla on mahdollisuudet löytää joku vierellesi, mutta tärkeintä on ettet jätä elämää elämättä koska luulet olevasi jotenkin puolikas ilman kumppania. <3

Vierailija
33/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä muut läheiset, ystävät, perheenjäsenet, sisarusten perheet? Harrastukset? Etsi itseäsi innostavia ja kiinnostavia asioita, sitä kautta löytyy elämään ehkä kivoja ihmisiäkin, niin naisia kuin miehiä.

Vierailija
34/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tuo miehelle onnea - ongelmien, huolien ja sydänsurujen luonne vain muuttuu.

Vierailija
35/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Eikä silti löydy naisia. Mitä ihmettä, kaikkien naistenhan piti viehättyä rahasta. Menkikö tämäkin miesten palstatotuus nyt romukoppaan?

Vierailija
36/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.

Vierailija
37/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ensin jotkut miehet väittävät ja valittavat, että naiset haluavat vain rikkaan miehen elättäjäksi ja perheen mahdollistajaksi ja sitten nämä miehet lähtevät ulkomaille hankkimaan juurikin sellaisen naisen. Tässä on nyt iso ristiriita.

Vierailija
38/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa löytää nainen täältä

https://www.thesilverdoll.eu/

Vierailija
39/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa löytää nainen täältä

https://www.thesilverdoll.eu/

Tämäpä on hyvä sivu 😊

Vierailija
40/40 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti kovaa valuuttaa +80v naisten keskuudessa. Eikä tarvi jänittää, että laukeaa liian nopeasti, kun on sen verran löysää