Mitä keksiä elämänsisällöksi jos on 21 vuotra jo yrittänyt saada ensin tyttö -ja sitten naisystävää, mutta ei ole tärpännyt
Tässä taas kevään aikana mietin että näin vain yksin jäin.
Mitä elämänsisällöksi?
M37
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Aasian suunnasta. Monet on saaneet vaimon Thaimaasta tai Filippiineiltä.
Nämä tyypit eivät pääse Bulgariaan saati Aasiaan. Sinne vaaditaan rahaa. Vai taikamatollako aattelit näiden lentävän?
Mistä sä tiedät ap:n rahatilanteen?
21 vuotta Suomessa. Olisi varmasti jo lähtenyt.
Itse olen keskittynyt rahan tekemiseen. Pian on ensimmäinen 100k kasassa!
M35
Vierailija kirjoitti:
M35
Niin sinä. Entä AP
Tuo matkustelu oli hyvä idea. Siellä väkisinkin tutustuu ihmisiin. Avartaa omaa maailman kuvaa myös. Itä-Euroopasta saa valita, kuka kelpaa. Kaverini tutustui em. naiseen ja otti sen paremman puutteessa asuinkaverikseen. Hänen mukaansa, jos kyllästyy ko. naiseen, sieltä on innokkaita Suomeen tulijoita. Toiset haaveilevat rikkaasta suomalaisesta miehestä ja ovat hyvin nöyriä semmoisen saadakseen.
Mihin sie hameväkkee tarviit?
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Niin sinä. Entä AP
Tästä voi ottaa ap, ja miksei muutkin, mallia.
Paranee siinä elämäntilanne muutenkin, kun ei ole henkilökohtainen talous 247 veitsenterällä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo matkustelu oli hyvä idea. Siellä väkisinkin tutustuu ihmisiin. Avartaa omaa maailman kuvaa myös. Itä-Euroopasta saa valita, kuka kelpaa. Kaverini tutustui em. naiseen ja otti sen paremman puutteessa asuinkaverikseen. Hänen mukaansa, jos kyllästyy ko. naiseen, sieltä on innokkaita Suomeen tulijoita. Toiset haaveilevat rikkaasta suomalaisesta miehestä ja ovat hyvin nöyriä semmoisen saadakseen.
Olipa rasistinen puhe ja vieläpä mieheltä. Kyllä nuo naiset katsoo kenen matkaan lähtevät. He tekee valinnan et sinä.
Ehkä kannattaisi ihan ensimmäiseksi etsiä jotain muuta sisältöä elämään, hyvin ankealta se kuulostaa. Miten luulet tuommoisen kiinnostavan naisia?
Hanki harrastus, mene jollekin kurssille sivistämään itseäsi, ja saatat siellä törmätä mukavaan naiseen. Pääasia, että olet aktiivinen, etkä jää kotiin homehtumaan valittavana incelinä.
elämänsisältö on vähän kun se asia mikä jaetaan toisen ihmisen kanssa eikä sitä tuskin toinen voi sinulle kaikkea tarjota
Todennäköisesti olet käynyt vain Tinderissä ja pettynyt.
Kuten jo joku aiemmin sanoi, keskity itseesi ja hyvinvointiisi. Sinulla on mahdollisuudet löytää joku vierellesi, mutta tärkeintä on ettet jätä elämää elämättä koska luulet olevasi jotenkin puolikas ilman kumppania. <3
Entä muut läheiset, ystävät, perheenjäsenet, sisarusten perheet? Harrastukset? Etsi itseäsi innostavia ja kiinnostavia asioita, sitä kautta löytyy elämään ehkä kivoja ihmisiäkin, niin naisia kuin miehiä.
Naiset ei tuo miehelle onnea - ongelmien, huolien ja sydänsurujen luonne vain muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
M35
Eikä silti löydy naisia. Mitä ihmettä, kaikkien naistenhan piti viehättyä rahasta. Menkikö tämäkin miesten palstatotuus nyt romukoppaan?
Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Vierailija kirjoitti:
Siis ensin jotkut miehet väittävät ja valittavat, että naiset haluavat vain rikkaan miehen elättäjäksi ja perheen mahdollistajaksi ja sitten nämä miehet lähtevät ulkomaille hankkimaan juurikin sellaisen naisen. Tässä on nyt iso ristiriita.
Kokeilepa löytää nainen täältä
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa löytää nainen täältä
Tämäpä on hyvä sivu 😊
Olet varmasti kovaa valuuttaa +80v naisten keskuudessa. Eikä tarvi jänittää, että laukeaa liian nopeasti, kun on sen verran löysää
Mistä sä tiedät ap:n rahatilanteen?