Perheellisen miehen motiivi sivusuhteen pitämiseen? Onko niin kuin lomaa perheestä?
Kuitenkin hyvin paljon tulee stressiä ja menoja tuollaisen kuvion ylläpidostä, niin mitä siitä ihan rehellisesti ottaen saa?
Kommentit (8)
Mulle salasuhdetta tarjoavalla miehellä oli (on) korostunut ihailun vastaanottamisen tarve. Tietenkin myös seksin saaminen kiinnosti. Luulen että siellä on taustalla myös alkoholisti-isältä opittu pakonomainen tarve satuttaa muita, erityisesti naisia. Mutta jokaisella on omat syyt, ei se joka tapauksessa kovin vaivalloista tunnu olevan, vaimot yleensä ovat läheisriippuvaisia niin kiinnijääminenkään ei stressaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle salasuhdetta tarjoavalla miehellä oli (on) korostunut ihailun vastaanottamisen tarve. Tietenkin myös seksin saaminen kiinnosti. Luulen että siellä on taustalla myös alkoholisti-isältä opittu pakonomainen tarve satuttaa muita, erityisesti naisia. Mutta jokaisella on omat syyt, ei se joka tapauksessa kovin vaivalloista tunnu olevan, vaimot yleensä ovat läheisriippuvaisia niin kiinnijääminenkään ei stressaa.
Ja sinä pistit arvatenkin ilomielin tortun jakoon.
- ei saa tarpeeksi seksiä vaimoltaan
- nauttii ihailusta/saa egobuustia toisen naisen pitämisestä
- on ihastunut/rakastunut tähän toiseen naiseen, mutta ei halua tai voi jättää perhettään (taloudellisista syistä tai ei koska ei halua luopua lapsista)
Tuossa muutama mahdollinen syy. Voi kai niitä olla muitakin.
Vierailija kirjoitti:
- ei saa tarpeeksi seksiä vaimoltaan
- nauttii ihailusta/saa egobuustia toisen naisen pitämisestä
- on ihastunut/rakastunut tähän toiseen naiseen, mutta ei halua tai voi jättää perhettään (taloudellisista syistä tai ei koska ei halua luopua lapsista)Tuossa muutama mahdollinen syy. Voi kai niitä olla muitakin.
Äärimmäisen huono itsetunto. Psykopaatti. Narsisti.
Miksi sinä et syö lempiruokaasi joka päivä?