Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistista irtautuminen aiheutti oudon vapauden tunteen

Vierailija
10.04.2023 |

Minun olisi pitänyt tehdä tämä jo paljon, paljon aiemmin. Lopulta syy, miksi päädyin tähän ratkaisuun oli aika pieni ja mitätön - mutta se oli viimeinen pisara. Heti tuli syyllistämistä perään. Mutta minä en välitä. Alkanut valkenemaan, miten henkisesti raskasta on ollut olla erään ihmisen läheisyydessä vuosikausia (perheenjäsen). Varmasti minusta lkaa juorut leviämään. Siitäkään en välitä. Uskon, että järkevät ihmiset osaavat kyllä lukea tilannetta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisustasi alkaa välittömästi huhumylly ja häijyyden ruhtinaat ilkkua, jatka matkaa, jatka matkaa!

Niin mitä mahtavatkaan keksiä selitykseksi tälle? Miksi joku laittaa välit poikki? Ihan kevyistä syistä tällaista ei koskaan tehdä. Loukkaaminen on ollut joku toistuvaa tai joku sellainen törkeä teko jota ei vaan voi antaa anteeksi. Toki anteeksiantoon vaaditaan myös se, että joku pyytää anteeksi. Mutta mikä on heidän selitys sille miksi asiat meni näin?

Kylläpä täällä nyt ollaan kiinnostuneita muiden asioista ja syistä.

Ei olla. Narsistihullu vain kyselee kysymyksiä ja vastailee itselleen.

Vierailija
22/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sekään kovin tervettä jankuttaa netissä narsististaan päivittäin? Joku häiriö silloinkin kyseeseen tulee. Mene terapiaan ja jatka elämääsi hyvä ihminen, katkeran nettijankuttamisen sijaan! On minunkin ja muiden elämässä narsisteja ollut, muttemme jää maanisina vuosiksi ajattelemaan ja jankuttamaan näistä henkilöistä.

Ei se mielestäni ole tervettä, että jankataan samaa asiaa jatkuvasti. Minulla tilanne tosiaan on ihan tuore.

Ap

Et voi puhua tuoreesta jos samaa olet jo vuosia täällä jankuttanut.

Hah. Oletko sinäkin niitä, jotka kuvittelee että tänne kirjoittaa tasan 10

ihmistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisustasi alkaa välittömästi huhumylly ja häijyyden ruhtinaat ilkkua, jatka matkaa, jatka matkaa!

Niin mitä mahtavatkaan keksiä selitykseksi tälle? Miksi joku laittaa välit poikki? Ihan kevyistä syistä tällaista ei koskaan tehdä. Loukkaaminen on ollut joku toistuvaa tai joku sellainen törkeä teko jota ei vaan voi antaa anteeksi. Toki anteeksiantoon vaaditaan myös se, että joku pyytää anteeksi. Mutta mikä on heidän selitys sille miksi asiat meni näin?

Itse erosin erittäin vahvoja narsistisia piirteitä omaavasta ihmisestä. Yksi lapsistamme ilmoitti, ettei halua hänen kanssa asua. Koska elo henkilön kanssa oli todella kuluttavaa. Jatkuvasti piti olla valppaana tottelemaan.

No, selitys oli tietysti se, että minä olen kääntänyt lapsen häntä vastaan. Minä olen aiheuttanut heidän välirikon olemalla huono vanhempi josta syystä narsistin on pitänyt olla ainoa joka on puuttunut asioihin. Jne jne.

Ja välittömästi alkoi käännyttää suosikkilasta omalle puolelleen.

Eli, selityksiä löytyy kyllä. Aina jostain muualta kun omasta toiminnasta.

Nämä on selittelyn ja syyllistämisen mestareita.

Voin vaan kuvitella sen potaskan määrän mitä minusta puhutaan tuolla pitkin kyliä.

Vierailija
24/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sekään kovin tervettä jankuttaa netissä narsististaan päivittäin? Joku häiriö silloinkin kyseeseen tulee. Mene terapiaan ja jatka elämääsi hyvä ihminen, katkeran nettijankuttamisen sijaan! On minunkin ja muiden elämässä narsisteja ollut, muttemme jää maanisina vuosiksi ajattelemaan ja jankuttamaan näistä henkilöistä.

Ei se mielestäni ole tervettä, että jankataan samaa asiaa jatkuvasti. Minulla tilanne tosiaan on ihan tuore.

Ap

ihmistä?

En, mutta sinut tunnistaa sokea paviaanikin.

Vierailija
25/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ihmistä?

En, mutta sinut tunnistaa sokea paviaanikin.

Juujuu varmasti anonyymi palstalla tunnistat jokaisen kirjoittajan 😂

Vierailija
26/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle! Nyt pidä huoli itsestäsi, ettet päästä joko samaa tai uutta narsistia elämääsi.

Vierailija
27/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vapaus ilman narsistia!

Vierailija
28/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ahdistele ja vainoa sinua? Eikö jäänyt traumoja?

Itselläni kävi näin narskun kanssa.

Vierailija
29/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ahdistele ja vainoa sinua? Eikö jäänyt traumoja?

Itselläni kävi näin narskun kanssa.

Kyllä tasaisin väliajoin poistelee täältä viestejäni.

Vierailija
30/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tosin narsistihan aina kostaa, joten sitä odotellessa.

Vierailija
31/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tosin narsistihan aina kostaa, joten sitä odotellessa.

Niinpä. Kohta varmasti taas poistaa viestini ja muidenkin, jotka uhkaavat hänen totuuttaan. Harhoissa on hyvä elää.

Vierailija
32/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen!

Itsekin vapauduin koko narsistiperheestä. Näen vielkin välillä painajaisia niistä.

Olisi pitänyt lähteä paljon aikaisemmin.

Vierailija
33/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, millaisen koston N keksii kun on tavallaan julkisuuden henkilö, niin tuskin tulee kadulla lyömään ym. vastaavaa. Jokin mustamaalauskampanja oletettavasti. Pelkään silti, kun tokihan häntä ihmiset uskoo ennemmin kuin minua.

Vierailija
34/34 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi