Mistä tälläinen käytös voisi johtua?
Eli siis juttelin innoissani kaverilleni puhelimessa kuinka olen nyt kovasti treenannut ja huomannut kroppassani paljon muutoksia. Esim vyötärö kaventunut ja takapuolikin muuttunut kivemman näköiseksi. No ei siinä kaveri vastaili hirveän vaivaantuneen oloisena ja oli silleen et juu ,joo ,moi. Olin sit et okei sanoinko jotain väärin , suututinko jostakin vahingossa? Tuli vaan tunne että kaveri halusi heti lopettaa puhelun. No unohdin asian siihen. Ajattelin että annan asian olla. Kunnes jossain kohtaa päädyin menemään facee ja huomasin siellä kaverini päivityksen ja kuvan lihavasta takamuksestaa pelkät stringit päällä ja kuvan alla #kehopositiivisuus #nautikehostasijuurisellaisenakuinseon ja joku ihme roskaruoka selostus jossa kertoi käynneen syömässä jossain pitseriassa... Siis voin myöntää että kyllähän minua hieman huvitti mutta juu aika noloa mainostaa omaa katkeruuttaan noin. Enkä kyllä millään tavalla asiaan leuhkinut vaan kerroin kun kysyi mitä kuuluu niin kerroin omasta tilanteestani ja muutoksista. En oikein osannut odottaa moista tempausta kaveriltani! Jos itse olisin ollut samassa tilanteessa mut toisinpäin, niin olisin ollut ilahtunut toisen puolesta ja kehunut et hei hyvä tai jotain . Enkä päivittämään moista aloitusta. Pitäiskö soittaa vai antaa vaan olla asian?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että olet tyhmä ja ilkeä.
Emmä kyllä nyt omasta mielestäni ollut. Ihan normi olin. Tänää oli muutenkin mukava päivä.
No huomaathan sut heti trolliksi tuosta otsikon kysymyksestä.
Vierailija kirjoitti:
No huomaathan sut heti trolliksi tuosta otsikon kysymyksestä.
No eipä ole trolli. Tänään tapahtunut juttu!
On kateellinen sinulle. Siitä johtuu.
Linkki kaverisi peppukuvasta tai ei uskota.
Vierailija kirjoitti:
Linkki kaverisi peppukuvasta tai ei uskota.
emmä nyt voi toisen facekuvaa jakaa täällä ? :O jotain rajaa hei!!!
Jotenki noloa jakaa sellainen kuva jos painaa yli 130 kiloa ja siihen perään vielä kuuluttaa #KEHOPOSITIIVISUUS
ap
Vierailija kirjoitti:
Jotenki noloa jakaa sellainen kuva jos painaa yli 130 kiloa ja siihen perään vielä kuuluttaa #KEHOPOSITIIVISUUS
ap
noloa noin painavalle hehkuttaa jotain omaa lattapersettään ja odottaa että tämä on sulle, että jihuu vahuu wou wou wou
Eh.. Mä en jaksais kuunnella jonkun paapatusta omasta takapuolestaan vaikka kuinka olis kaveri tai jotain.
Tuo sössötys "sanoinko jotain väärin önnöönnö" olis viimeinen niitti.
Tee itsellesi palvelus ja hanki itsetunto.
Johtuu siitä että olet tyhmä ja ilkeä.