Himoitsetko anaalipanoa
Nainen, himoitsetko anaalipanoa, mutta et ole saanut?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä useissakin ketjuissa ollut naisena esiintyviä miehiä, jotka kertoo rakastavansa peppuseksiä.
Oikeasti todella harvinaista, että nainen himoitsisi kalua peppuun.
Reppaasti harvinaisempaahan se on, että nainen haluaa yleensäkään mitään seksiin liittyvää. Silti on niitäkin, jotka haluavat.
Ilmeisesti ei ole kovin haluttu juttu naisilla tämä kalun haluaminen anaaliin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä useissakin ketjuissa ollut naisena esiintyviä miehiä, jotka kertoo rakastavansa peppuseksiä.
Ehkäpä tämä koskeekin eniten sinua?
Vierailija kirjoitti:
ap
Riippuu naisesta ja perseeseenpanijasta. Rauhallisesti ja oikein tehtynä naiset kyllä pitää siitäkin. Osaajat osaa ja tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Riippuu naisesta ja perseeseenpanijasta. Rauhallisesti ja oikein tehtynä naiset kyllä pitää siitäkin. Osaajat osaa ja tietäjät tietää.
Juuri näin. Onneksi puoliso haluaa, ehkä olen sitten tehnyt jotain oikein kun hänestä peppuseksi tuntuu hyvältä ja sitä on vaihteluna harrastettu jo kolmattakymmentä vuotta. En usko että hän pelkästään minun mieliksi anaaliseksiin suostuisi tai varsinkaan sitä itse ehdottaisi, jos se hänestä tuntuisi ikävältä.
Miksi jotkut naiset eivät anna nuolla anustaan, vaikka sinne ei tungettaisi kieltä kovempaa lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko todella näin? Mä himoitsen kyllä ihan aidosti ja saankin usein, pyydän itse ja puoliso ehdottaa. Hänenkin pyllyllä leikitään ja sträp onilla panen myös häntä niin tietää miltä se tuntuu ja osaa tehdä sen mulle just nautinnollisella tavalla ja niin et aina voin luottaa häneen ettei tee mitään mikä musta tuntuisi pahalta ja osaa lukea mun reaktioita. Nyt onnistuu jo niin et sormella laittaa liukkaria sisälle ja siitä melko suoraan tulee peniksellä sisään, osana rentoutua niin ettei mua satu yhtään kun rauhassa sen tekee. Välillä sitten pidemmän kaavan mukaan nuolemiset ja peppulelut.
Aivan ihanaa ja sopivan tuhmaa, kesälle suunniteltu sellasta et hän panee mua seisaaltaan peppuun jotain metsikössä koivua vasten niin et olen pikku mekossa ilman pikkuhousuja
Minua ei ole koskaan kiinnostanut eikä haluttanut anaalipano. Eikä sitä ole koskaan edes pyydetty, tällä n 50 eri naisen kokemuksella.
M52
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole koskaan kiinnostanut eikä haluttanut anaalipano. Eikä sitä ole koskaan edes pyydetty, tällä n 50 eri naisen kokemuksella.
M52
Sulle on vaan sitten sattunut vanilja naiset. Ei sen kummempaa.