Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko Minä olen Jazz - tosi-tv sarjan?

Vierailija
09.04.2023 |

Kertoi pojasta, joka "korjattiin" tytöksi. Nyt tämä Jazz kokeekin olevansa poika, ja sanoo että hänen elämänsä on pilalla. Hänen vanhempansa olivat kovasti mukana ja kannustamassa "korjausleikkauksiin", kun hän oli vielä lapsi.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen äitinsä taitaa olla suurin pahis koko hommassa.

Vierailija
22/35 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mene putkeen tämä trans-lobbaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jazzin tarinaa olen seurannut joskus Kiwi Farmseilla (jota maalittanut Keffals paljastui alaikäisiä poikia vikitteleväksi pedoksi, btw), aikamoista touhua kyllä. Jazz käy sääliksi, hän lihoi valtavasti hormonien seurauksena, ja kärsii tämän myötä mm. tubulaarisista rinnoista. Jazz ei ole omien sanojensa mukaan koskaan saanut orkkua, ja koska alapään kanssa oli komplikaatioita leikkauksen jälkeen, voi olla ettei hän sellaista koekaan.

Perheessä on lievästi sanottuna erikoisia hahmoja. Sanders, yksi Jazzin veljistä, on hänkin aikamoinen hahmo. Farmseilla puhutaan usein hänen stressitasojensa korkeudesta, iho on kamalassa kunnossa ja näyttää paljon ikäistään vanhemmalta tämän takia (ryppyjä ym., lisäksi kaljuuntuu kovaa vauhtia). Sandersilla ei vaikuta olevan juuri omaa persoonaa tai intohimoja, elänyt Jazzin varjossa ehkä.

Olikohan sitten Jazzin sisko, vaiko jonkun veljen vaimo, josta äiti-Jeannette oli jo värväämässä sijaissynnyttäjää Jazzille? :D

Vierailija
24/35 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi on. Tästä löytyy matskua youtubesta. Siinä Jazz itse puhuu ja itkee asiaa.

Ei löydy. Hän suree sitä, että on trans, ei sitä, että on transitioitunut.

Netistä löytyy kyllä oikeitakin katujia. Keskustele heistä sen sijaan, että levität valheita.

Vierailija
25/35 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jazzin tarinaa olen seurannut joskus Kiwi Farmseilla (jota maalittanut Keffals paljastui alaikäisiä poikia vikitteleväksi pedoksi, btw), aikamoista touhua kyllä. Jazz käy sääliksi, hän lihoi valtavasti hormonien seurauksena, ja kärsii tämän myötä mm. tubulaarisista rinnoista. Jazz ei ole omien sanojensa mukaan koskaan saanut orkkua, ja koska alapään kanssa oli komplikaatioita leikkauksen jälkeen, voi olla ettei hän sellaista koekaan.

Perheessä on lievästi sanottuna erikoisia hahmoja. Sanders, yksi Jazzin veljistä, on hänkin aikamoinen hahmo. Farmseilla puhutaan usein hänen stressitasojensa korkeudesta, iho on kamalassa kunnossa ja näyttää paljon ikäistään vanhemmalta tämän takia (ryppyjä ym., lisäksi kaljuuntuu kovaa vauhtia). Sandersilla ei vaikuta olevan juuri omaa persoonaa tai intohimoja, elänyt Jazzin varjossa ehkä.

Olikohan sitten Jazzin sisko, vaiko jonkun veljen vaimo, josta äiti-Jeannette oli jo värväämässä sijaissynnyttäjää Jazzille? :D

Mitä ihmettä selität? Ihan tavallisen näköinen 25v mies tämä mainittu veli.

Vierailija
26/35 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet? Jazzin instassa on edelleen pronominit she/her, eikä missään muuallakaan ole "tietoa" detransitiosta. Se olisikin outoa, kun ihminen on elänyt tyttönä leikki-ikäisestä.

Miten niin outoa? Muutaman vuoden sisällä moni aikuinen on tajunnut olevansa väärässä kehossa. Muiden vain piti se heille ensiksi kertoa.

Vierailija
27/35 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi on. Tästä löytyy matskua youtubesta. Siinä Jazz itse puhuu ja itkee asiaa.

Ei löydy. Hän suree sitä, että on trans, ei sitä, että on transitioitunut.

Netistä löytyy kyllä oikeitakin katujia. Keskustele heistä sen sijaan, että levität valheita.

Hän sanoo, ettei voi koskaan olla oma itsensä. Jotain on mennyt pahasti pieleen.

Vierailija
28/35 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä? Seurasin sarjaa ja hänhän alkoi jo 3-vuotiaana pukeutua tytöksi. 

Vierailija
29/35 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että noin olisi. Mistä ap näin päättelet?

Vierailija
30/35 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu höpöjä.

Vierailija
31/35 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet? Jazzin instassa on edelleen pronominit she/her, eikä missään muuallakaan ole "tietoa" detransitiosta. Se olisikin outoa, kun ihminen on elänyt tyttönä leikki-ikäisestä.

Miten niin outoa? Muutaman vuoden sisällä moni aikuinen on tajunnut olevansa väärässä kehossa. Muiden vain piti se heille ensiksi kertoa.

No Jazz oli pikkulapsi, kun alkoi pukeutua tytön vaatteisiin. Ihan omasta tahdostaan. Oliko jotain 3 ta 4-vuotias. Ei varmaan kukaan aikuinen hänelle sitä kertonut.

Vierailija
32/35 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty ymmärtämään, kuka tervejärkinen vanhempi lähtee tähän, syötetään hormoneja, kärsitään sivuvaikutuksista loppuelämä, leikkauksista puhumattakaan.. omalle lapselle??

Tehköön täysi-ikäisenä keholleen mitä haluaa, mutta sitä ennen vastuu on vanhemmilla.

Kemiallinen kastraatio tehdään samalla lääkkeellä, millä näiltä lapsilta pysäytetään buberteetti.

Tekisitkö saman omalle lapsellesi?

Minä en.. jotkut asiat ei muutu, vaikka kuinka monta leikkausta käyt läpi. Tähän on turha tuoda esimerkiksi välttämättömiä leikkauksia, mitä tytöille ja pojille tehdään, mutta se, että terveet elimet silvotaan...en helvetti ymmärrä.

Vierailija
33/35 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mösötti kirjoitti:

Minä en pysty ymmärtämään, kuka tervejärkinen vanhempi lähtee tähän, syötetään hormoneja, kärsitään sivuvaikutuksista loppuelämä, leikkauksista puhumattakaan.. omalle lapselle??

Tehköön täysi-ikäisenä keholleen mitä haluaa, mutta sitä ennen vastuu on vanhemmilla.

Kemiallinen kastraatio tehdään samalla lääkkeellä, millä näiltä lapsilta pysäytetään buberteetti.

Minä en.. jotkut asiat ei muutu, vaikka kuinka monta leikkausta käyt läpi. Tähän on turha tuoda esimerkiksi välttämättömiä leikkauksia, mitä tytöille ja pojille tehdään, mutta se, että terveet elimet silvotaan...en helvetti ymmärrä.

Itsehän tämä Jazz juuri muutama päivä sitten kirjoitti, kuinka olisi ollut hirvittävää joutua kasvamaan mieheksi miehisillä hormoneilla. Eipä tämä omakaan elämäni alle 160-senttisenä transmiehenä mitään herkkua ole, kun tietää, että jos olisin saanut hoidot oikeaan aikaan olisin n.175-180-senttinen isoluinen normaali mies. Toki tämäkin on ok, ihan eri juttu kuin esim.190-senttisellä, matalaäänisellä transtytöllä.

Vierailija
34/35 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mösötti kirjoitti:

Itsehän tämä Jazz juuri muutama päivä sitten kirjoitti, kuinka olisi ollut hirvittävää joutua kasvamaan mieheksi miehisillä hormoneilla. Eipä tämä omakaan elämäni alle 160-senttisenä transmiehenä mitään herkkua ole, kun tietää, että jos olisin saanut hoidot oikeaan aikaan olisin n.175-180-senttinen isoluinen normaali mies. Toki tämäkin on ok, ihan eri juttu kuin esim.190-senttisellä, matalaäänisellä transtytöllä.

Tosin ei se pituus ole se tärkein asia tässä, tärkeintä olisi ollut saada henkistä tukea itselleen nuorena, sitä en koskaan saanut. Aikuisten asenne oli 100 % sitä, että tuo on vaihe ja katuisit hoitoja. Kenellekään ei tullut mieleenkään, että oma minuuteni olisi aito ja että saattaisin katua sitä, etten menisi hoitoihin.

Vierailija
35/35 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmittomuudesta puhui myös Jazzin kirurgi. Sanoi suoraan, ettei kukaan nuorena noin "hoidettu" tule saamaan elämässään orgasmia. 

Juuri Jazzin tarina sai kriittisemmäksi tuota ilmiötä ja kaikkea siihen liitettyä hypetystä kohtaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä