Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini alkoi kasvissyöjäksi

Vierailija
09.04.2023 |

Hyvä juttu muuten, paitsi itse kaipaan kanaa ja kalaa.
Nyt täytyy kokkailla ruoka kahteen eri esim.kattilaan.
En jaksa joka pvä korvata pavuilla tai soijalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teini voi nyt itse osallistua ruoan laittoon? Suotavaa olisi opettaa, että vaatimuksilla on omat velvollusuudetkin.

Vierailija
2/6 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkästi vaan toteat teinille, että tässä talossa syödään monipuolisesti ja terveellisesti. Ja siihen kuulu liha oleellisena osana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä miten itse suhtautuisin. En äitinä viihdy keittiössä, enkä olisi ilahtunut että pitäisi perehtyä vegaaniresepteihin. Enkä halua itse syödä pelkkää kasvia. Kehottaisin ehkä teiniä ymmärtämään, että kyse on hänen henkilökohtaisesta valinnastaan ja vakaumuksestaan, jota muiden perheenjäsenten ei tarvi noudattaa. Niin just, kokatkoon itse ateriansa!

Vierailija
4/6 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä miten itse suhtautuisin. En äitinä viihdy keittiössä, enkä olisi ilahtunut että pitäisi perehtyä vegaaniresepteihin. Enkä halua itse syödä pelkkää kasvia. Kehottaisin ehkä teiniä ymmärtämään, että kyse on hänen henkilökohtaisesta valinnastaan ja vakaumuksestaan, jota muiden perheenjäsenten ei tarvi noudattaa. Niin just, kokatkoon itse ateriansa!

Toivottavasti lapsesi ei perinyt älynlahjoja äidiltään.

Vierailija
5/6 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruoka pitää jossain kattilassa mössöttää? Voit tehdä  ihan normaalia ruokaa, mutta lihan vaikka kypsentää uunissa tai ostaa valmiiksi kypsennettyä.  Esimerkiksi: uunipellille parsaa, perunaa, porkkanaa, paprikaa, herkkusieniä.  Oheen salaattia. itse syöt uunissa kypsennetyn lihan / kalan taiminkä haluat ja vegaani vaikka munakoisonpuolikkaan yrttiöljyllä.

Vierailija
6/6 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma olisi myös silloin, kun itse olisit kasvissyöjä mutta lapsi söisi myös lihaa? Ei kai lihaa ainakaan useammin kuin kerran viikossa kannatakaan syödä, joten miksi tuo on ongelma? Kai nyt kasvispainotteisesti jokainen syö muutenkin jos terveys kiinnostaa, lihapäivinä sen lihan vaan valmistaa erikseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän