Onnea hallitusneuvotteluihin!
Erityisesti Petterille, mutta myös kaikille muille.
Nyt jos koskaan on tärkeää saada teräviä kyniä Orvon penaaliin.
Kommentit (44)
Kun Orpo hyväksyy hallitusohjelmaan Perussuomalaisten zumba-poliittisen ohjelman, niin saadaan Suomeen paras ikinä hallitus ja painajaismainen Marinin kausi unohtuu eheytyneeltä kansalta!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vihapuhe täällä on typerää. Ihan sama minkä puolueen kannattajat ketäkin haukkuu. Yksinkertaisesti typerää. Itse olen osuuteni tehnyt ja ääneni antanut. Se mitä nyt tapahtuu, on poissa mun käsistä. Mikään täällä kirjoitettu ei sitä muuta. Miksi lietsoa vihapuhetta? Toimeen meidän täällä pitää kaikkien kanssa tulla.
Nythän on juuri oikea aika vaikuttaa omiin äänestämiinsä päättäjiin. Demokratia on keskustelua, ei pelkkää äänestämistä. Sitä varten on säädetty julkisuusperiaate johon kuulij jokaisen oikeus saada tietoa ja jokaisen oikeus vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ja RKP samassa hallituksessa tsaijaijai! #popparit 🍿
Anna Maja vikisee, kun persut ajaa ruotsinopetuksen alas. Kohta nähdään minkälaista ääntä se teurassika pitää.
Persut vikisee joka tapauksessa. Jos rkp on mukana hallituksessa niin se ärsyttää persuja. Jos rkp ei tule hallitukseen niin persut haukkuu ne samalla tavalla kuin haukkuivat keskustan.
No onhan tässä ehdotettu aika monia vaihtoehtoja RKP:lle. Vasemmisto, vihreät, kepu, kd, Kok, SDP. Eiköhän sieltä löydy kombo joka passaa ja jos ei löydy, voihan Kok ja SDP riidellä keskenään budjetista, kun lisäksi joku viher-vasemmistopuolue hiertää Kokoomuksen kengässä koko hallituskauden.
Ei varmasti kovin mieluista kokoomukselle ottaa demareita ja jotain vihervassareita joilla olisi silloin enemmistö vaikka eduskunnassa on ylivoimainen porvarienemmistö. Se porvarienemmistö kampittaisi joka välissä kaikkia hallitusohjelman kohtia joissa Kokoomus olisi myöntynyt vihervassareille.
BATNAn mukaan fiksuin vaihtoehto Kokoomukselle olisi saada KD:n kanssa vihreät ja persut saman katon alle. Persuillekin se taitaisi olla fiksuin vaihtoehto, mutta hirttäytyykö Purra oppositioon mieluummin?
Vihreät ja persut samassa hallituksessa. Niihin keskusteluihin voisi myydä lippuja kuin nyrkkeilymatsiin.
Kaikki vihapuhe täällä on typerää. Ihan sama minkä puolueen kannattajat ketäkin haukkuu. Yksinkertaisesti typerää. Itse olen osuuteni tehnyt ja ääneni antanut. Se mitä nyt tapahtuu, on poissa mun käsistä. Mikään täällä kirjoitettu ei sitä muuta. Miksi lietsoa vihapuhetta? Toimeen meidän täällä pitää kaikkien kanssa tulla.