Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Garmin vai Polar

Vierailija
09.04.2023 |

Vai jotain muuta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Polar mutta se meni rikki. Ei se kovin kallis ollut eli ei harmita hirveästi. En ole ajatellut ostaa uutta.

Vierailija
2/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polar.

Oli joskus molemmat, mut garmee jäi siihen hackiin ja maksoi "lunnaat". Joku kysyi, et miksi maksoitte, saako rofet nyt mun tiedot, asuinpaikan yms.? Hävitin koko romun, ja poistatin omat tietoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polar minulla on ollut jostain viime vuosituhannelta saakka. Ihan hyviä laitteita kaikki. Ainoa mitä piti huollattaa oli V800, jonka ranneke meni ajan myötä poikki. Useamman kerran, mutta joka kerta se korjattiin ilmaiseksi myös takuuajan loppumisen jälkeen.

Vierailija
4/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapanasi on hyötyliikkua paljon, Polar antaa paljon paremman kuvan liikkumisestasi kuin Garmin sovelluksessaan.

Tärkeämpää on mielestäni on laitteen keveys ja akun kesto.

Vierailija
5/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tarpeestasi. Aktiiviselle liikunnan harrastajalle Garmin on varmasti oikea valinta, satunnaiselle liikkujalle voi riittää Polar.

Minulla oli aikaisemmin Apple Watch, mutta kun aloin juosta tavoitteellisemmin, niin hommasin Garminin Fenix 6:n. Kellona Apple olisi paljon parempi, mutta liikuntaominaisuuksissa Garmin vie voiton.

Vierailija
6/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikaisemmin kaksi Polaria peräkkäin mutta molemmat antoivat toisinaan järjettömän kovia sykkeitä. Garmin on ollut nyt viisi vuotta ja toiminut ilman ongelmia.

Vierailija
7/7 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista kokemusta ja Garmin ollut enemmän omaan makuun.