Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka tekee valeprofiilin FB ssä?

Vierailija
09.04.2023 |

Kysymys tässä. Mikä on motiivina siihen? kerro.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka muka käyttää facea (meta) vielä vuonna 2023?

Boomerit ei jaksa itseään kuvailla. 

Vierailija
42/49 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas, sitä ajattelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urkkii ja yrittää kaivella toisista tietoja, mutta ei halua antaa itsestään mitään. Ei edes rehellisesti omaa nimeään.

Miksi ihmeessä urkkisi? Voihan olla, että vain käy katsomassa vaikka harrastusivuja. Ei vain halua ruveta käyttämään sitä mihinkään kaverikeskusteluun. Eikä kenenkään muun yksityisen FB-sivut kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
44/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa,  ja onhan se ihan hauska keksiä kaikenlaista. Voi sanoa asuvansa havajilla ja olla merileväkokki, vaikka ei olisi havajia ja merilevää edes nähnyt! Tai ihan mitä vaa, koulujakin voi köydä vaikka Himalajalla tai Timbuktussa. Kunnon hurja työhistoria naurattaa tuttuja jotka tietää oikeasti, kuka on.

Vierailija
45/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme valeprofiilia ja se on hyvin yleistä.

Vierailija
46/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että kyseessä ei ole valeprofiili vaan entisen tilin salasana unohtunut tmv.

Vierailija
47/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ilmoittaa niistä, se on kaikkien etu.

https://www.facebook.com/help/171757096241231

Vierailija
48/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halu pysyä anonyyminä.

Tämähän se, eli ei mitään sen ihmeellisempää. Ei minulla ainakaan olisi mitään pakkoa olla siellä naamallani, sillä en ole kiinnostunut kavereiden jutuista ja en ole hyväksynytkään kuin muutaman tyyoin. Sieltä kautta näkee muita erilaisia juttuja, joita ei muualta näe.

En ole täälläkään palstalla nimelläni.

Kai tiedät että anonyyminä esiintyyminen valeprofiililla on yleisesti epäillyttävää ja tuomittavaa toimintaa. Facebookin kohdalla esimerkiksi anonyyminä esiiintyminen on kielletty.

Jaa mielestäni siellä kyllä on kaikenmaailman nimimerkkejä ja minäkin olen taiteilijanimelläni siellä. 

Vielä nolompaa on jos on tehnyt valeprofiilin jollekin toiselle ja tulee ilmi kuka sen on tehnyt siis ihan oikeasti tehnyt eli esittää jotain muuta.

Vierailija
49/49 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miksi sen tekee. Monet eivät halua olla fb:ssa "itse", mutta heille voi silti joskus tulla sellaisia tilanteita, että tarvitsee vilkaista jonkun profiilia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi