Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisen koira paskoi meidän maton pilalle, kun hän ei jaksanut herätä aamulla viemään ulos

Vierailija
08.04.2023 |

Hieman ottaa päähän. Tulee kylään koiran kanssa ja jää yöksi, sanoo että koira kestää 8 tuntia käymättä pihalla. Koira tekee klo 22 pissat ja kakat. Eli pitäisi käyttää aamulla 6 viimeistään. Nukkuu yli klo 9 laittamatta herätystä eikä siis käytä koiraa, koira paskoo meidän matolle. Matto menee roskikseen, sukulainen ei edes mainitse mitään korvaamisesta tai pesettämisestä. On kyllä pokkaa saatana!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi melkein sama. Tuli koiranpennun kanssa yöksi. Pentu pissi lattialle yön aikana x monta. Lattiaparketti korkkasi monesta kohtaa ikävän näköisesti. Harmitti, että annoin tulla.

Vierailija
22/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai aamulla herätä viemään koira tarpeille. Olisit herättänyt ja vienyt koiran itse tasrpeille. Pesetät maton , toukokuun loppupuolella avataan matonpesupaikat. 

Pitää pestä mahdollisimman kuumalla tuollainen ulostetahrainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm eikö voi kerätä niitä kakkoja matolta, suihkuttaa päälle desinfioivaa puhdistusainetta ja hnkata jollain läntti pois?

Itellä ollut 2 kissaa ja joskus kisulla tippunut pökäle matolle. Näin olen sen siivonnut.

Miksi se matto meni roskikseen? Oliko siinä niin paljon paskaa ympäriinsä? 😵

Tietysti ei ole sun tehtävä niitä siivota, vaan sen kaverin.

Vierailija
24/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan koirilla yleinenkin tapa tehdä tarpeensa kyläpaikoissa matoille jostain syystä?

Meillä oli hoidossa viikon vieras koira. Tullessaan se väänsi heti kakat lattialle. Viikon kuluttua kaikki mattoni oli pissattu. Iso mattopyykki siitä tuli. Hartiat meni lukkoon, kun pesin ne. Piti mennä naprapaatille, kun en meinannut sängystä ylös päästä. 

Vierailija
25/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa. Mulla oli joskus niitä lankamattoja. Siskon koirat rakastivat niitä: pissa ja kakkatarkoituksiin. Oli aivan järkyttävää se touhu ja joka ikisestä tahrasta jäi jälki. Ihmettelen jos joku saa ne oikeesti pois. Eihän ne myöskään täysin sisäsiisteiksi oppineet eli oli sitä kakkaa myös muilla matoilla. Nytkin on yhdet matot odottamassa pesuun menoa. Niissä on pissaa. Toivottavasti lähtee puhtaaksi. Tahrattomaksihan niitä ei saa enää.

Tuollaisille ei saisi koiraa antaa ollenkaan. Koiraa tulee käyttää säännöllisesti ulkona niin oppii pidättelemään sisällä, kun aina viedään ulos kävelylenkkien välissä, mikäli koira viestittää hätäänsä hän oppii luottamaan omistajaansa. En minäkään tykkäisi kotona missä tahansa astua koiran jätöksiin. Erityisen tärkeää on viedä syömisen jälkeen sekä ennen nukkumaan menoa. Joutuu niitä viemään kesken omien unienkin. Se kuuluu koiran pitämiseen.

Todella härskiä viedä kyläpaikkaan sotkemaan matot. Hyi hyi omistajaa. Sitä paitsi, jos koira sotkee matot, omistajan tulee korvata ne automaattisesti.

Kuka katselisi ihaillen, jos pikkulapset vetäisevät kunnon jöötit olkkarin kalliille matolle. Onko vanhemmat silloinkin vaan pokkana ja juttelee säästä tai ihailevat lastansa.

Vierailija
26/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule vieraat koiran kanssa. On kyllä kaverit harvenneet, mutta talo pysyy siistinä.

Vierailija
27/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole koiraa 😍

Kaikki koirat eivät pasko sisälle, vaan niitä viedään myös ulos. Onneksi minulla ei ole tuollaista sukulaista, jonka koira on lähinnä heitteillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi