Lue keskustelun säännöt.
Mä haluan miehen ja vauvan!!!!!!!!!!!!!
28.11.2006 |
Mistä niitä kunnon miehiä löytää? Missä tapasit oman miehesi? Oliko rakkautta ensi silmäyksellä?
Kommentit (5)
työpaikka romanssi ;) Vuodesta -89 yhdessä 6 lasta ja edelleen rakastuneena :)
Mulla onkin monesti ollut tapana sanoa mun sinkku tuttaville, että mee stokkalle töihin se tuntuu olevan täydenpalvelun tavaratalo ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
... on mies ja vauva mutta rakastaa toista. Kysäise häneltä valmista pakettia.
Miehen puolelta tais olla rakkautta ensi silmäyksellä tai ainakin hurjaa ihastumista, mulla meni viikko että lämpenin ja sit oltiinkin kuin paita ja peppu :) Nyt yhdessä oltu 7,5v, joista asuttu yhdessä 7 vuotta, naimisissa 2,5v ja 2 lasta.