Puolisoni miettii penishierojaksi ryhtymistä.
Puolisoni on hyvin ihastunut peniksiin, varsinkin omaani, ja on opiskellut penishierontaa. En valita. Se on lisäksi täydellinen esileikki, koska molemmat kiihottuvat, paljon. Jossain vaiheessa heräsi yhteinen fantasia siitä, että hierontaa voisi antaa myös muille. Ihan vaikka netti-ilmoituksella. Viime viikolla avautui tilaisuus kokeilla, kun tuttavani valitteli seksin vähäisyyttä. Vaihtelimme viestejä ja ehdotimme kaverille hierontaa. Hän innostui, niinkuin mekin. Seurauksena puolisoni antoi hyvin, hyvin niukoissa vaatteissa penishierontaa tuttavalleni, ja sen jälkeen suurin osa päivästä sujui hyvin kiihkeän seksin merkeissä. Siis hyvin kiihkeän. Nyt mietimme jatkoa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (15)
Kyse on tantrisesta penishieronnasta, mutta epätantrisena elementtinä tässä on se, että hieronta päättyy hierottavan orgasmiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on tantrisesta penishieronnasta, mutta epätantrisena elementtinä tässä on se, että hieronta päättyy hierottavan orgasmiin.
Eihän se väärin ole. Antakaa mennä vaan!
XU:ssa on tuollaisia tapahtumia tuon tuosta, ap-pariskunta - liittykääpä sinne :)
Se on tietysti ilmeinen, mutta suurin osa tarjonnasta on hengeltään aika erilaista kuin tämä. No, se on tietysti näkökulmakulmakysymys. Ja kaikki kunnioitus niille muille palveluntarjoajille. Mutta jos markkinoi thaihieronnan kanssa samalla palstalla, se voi virittää potentiaalisen asiakkaan odotukset väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä aloittelijalle mikä on xu?
Xperience United (XU) on seksuaalisesti vapaamielisten aikuisten kohtauspaikka. Palvelun avulla tutustut samanhenkisiin ihmisiin, löydät seksibileitä sekä muita ryhmätapaamisia.
Tervetullut palvelu! Kunnon penishierontaa ei taida saada mistään, kaikenlaista vatkausta on kyllä tarjolla
Kyllä mä toivon että vaimo antaa penis hierontaa ihan pelkästään mulle.
Jos saatte molemmat tyydytystä kun vaimosi hieroo muitakin niin mikäs siinä, voishan siittä hierottavilta jotain pyytääkkin.
Sitä kutsutaan tantraksi ja se on tuhansia vuosia vanha seksuaalisuuden muoto. Minulla guruna on tietenkin kokemuksia siitä.
M48, guru