Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla jokin sairaus kun aina jääkylmät kädet ja jalat??

Vierailija
08.04.2023 |

Olen nuori 30v nainen ja luin netistä etä kuulemma nuorilla ei vaarallista, mutta mistä voi johtua??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako varpaissa/sormissa karvaa? Silloin ei ole vaarallista. Jos on karvattomat, verenkierto on riittämätöntä.

Vierailija
2/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvaako varpaissa/sormissa karvaa? Silloin ei ole vaarallista. Jos on karvattomat, verenkierto on riittämätöntä.

Ei kasva....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kylmät sormet ja varpaat johtuu kun olen polttanut yli 25 vuotta. Syyn tiedän, lääkkeenä villasukat. Muuta en asian eteen tee. Tavalla tai toisella täältä lähdetään.

Vierailija
4/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenkierrossa se vika on. Liiku enemmän äläkä tuki suonia rasvalla tai tupakalla.

Vierailija
5/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kasva....

Jos käytät tupakkaa tai jotain muita nikotiinituotteita niin lopeta heti. Varo diabetesta, seuraa ettei jalkoihin tule haavoja.

Vierailija
6/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla johtuu huonosta verenkierrosta. Aina sormet ja varpaat jäässä, joskus jopa ihan sinertävät.

Vierailija
7/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verenkierrossa se vika on. Liiku enemmän äläkä tuki suonia rasvalla tai tupakalla.

Öh..? kävelen ainakin 10 000 askelta joka päivä, olen kova liikkumaan kun en omista autoa. En polta tai juo tai syö rasvaista ruokaa

Vierailija
8/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla johtuu huonosta verenkierrosta. Aina sormet ja varpaat jäässä, joskus jopa ihan sinertävät.

Mulla pienenä sinersi liikkatunneilla kun oli kylmä sali, muistan kun muut hämmästeli ja kauhisteli. Enää ei sinerrä paitsi huulet joskus. t. Ap

Vierailija
9/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla pienenä sinersi liikkatunneilla kun oli kylmä sali, muistan kun muut hämmästeli ja kauhisteli. Enää ei sinerrä paitsi huulet joskus. t. Ap

Sinertävät huulet voi merkitä hapenpuutetta. Pitäisikö sinun käydä ihan terveystarkastuksessa ja tarkistaa onko sinun sydän kunnossa. Ei kuulosta hyvälle

Vierailija
10/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinertävät huulet voi merkitä hapenpuutetta. Pitäisikö sinun käydä ihan terveystarkastuksessa ja tarkistaa onko sinun sydän kunnossa. Ei kuulosta hyvälle

Siis kylmällä sinertää jos oon tosi kylmissäni. Oon käynyt kyllä sydänfilmissä monta kertaa

Vierailija
11/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin sinersi huulet usein lapsena kun oltiin liikkasalissa ja varsimkin järvessä uimassa. Välillä myös aikuisena kun palelee. Ei ole sydämessä vikaa, tutkittu on.

Vierailija
12/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin sinersi huulet usein lapsena kun oltiin liikkasalissa ja varsimkin järvessä uimassa. Välillä myös aikuisena kun palelee. Ei ole sydämessä vikaa, tutkittu on.

Jep. Tosi ärsyttävää vaan kun aina palelee!

Vierailija
13/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kylmä kämppä. - tarkistakaa lämmitys!

Vierailija
14/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaltaan sydämen vajaatoiminta aiheuttaa huonoa verenkiertoa ja sitä kautta kylmyyden tunnetta ääreisverenkierrossa raajoissa.

Vierailija
15/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ahdistus aiheuttaa minulle tuota. En tupakoi.

Vierailija
16/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla anorexia?

Vierailija
17/17 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo teetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän