Siis zumbaava Jussikin on liikaa?!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättiköhän mestari silloin pj:n paikan jotta pystyi keskittymään täysillä zumbaamiseen?
Oli silloin aika heikkovointisen näköinen. Olikohan zumbaaminen lähtenyt lapasesta?
Liikaa zumbaa tai raudanpuute.
Se joka zumbaansa pidättää sillä on muutakin salattavaa!
Kyllä kaikki paitsi zumbaaminen on turhaa. Mestari on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättiköhän mestari silloin pj:n paikan jotta pystyi keskittymään täysillä zumbaamiseen?
Oli silloin aika heikkovointisen näköinen. Olikohan zumbaaminen lähtenyt lapasesta?
Kai se heikottaa kun zumbaa 8v. Kahden naisen kanssa. Ei kestänyt zumban julkituloa kaikille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se heikottaa kun zumbaa 8v. Kahden naisen kanssa. Ei kestänyt zumban julkituloa kaikille..
Olihan se melkoinen rumba.
Mahdollisuus harjoittaa vapaasti zumbaa on onnen ydin. Sanoi jo Aristoteles aikoinaan ja tähän minulla ei ole mitään lisättävää.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuus harjoittaa vapaasti zumbaa on onnen ydin. Sanoi jo Aristoteles aikoinaan ja tähän minulla ei ole mitään lisättävää.
Kenelläpä olisi.
Ehkä tosin scriptaan ilmestyy vielä mestarin zumbaevankeliumi.
Siellä hän bailaa ihan täysillä takarivissä, vain tarkkasilmäisimmät huomaavat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelläpä olisi.
Ehkä tosin scriptaan ilmestyy vielä mestarin zumbaevankeliumi.
Vähintään odotamme persujen zumbapoliittista ohjelmaa. Siitä saattaa tulla Orpon kanssa vääntöä.
Mestari groomasi ensin maahanmuuttokriittisyyteen, nyt zumbavillitykseen. Muutos on mahdollinen. Kaikkien meidän kohdalla. Kiitos, Mestari.
Vierailija kirjoitti:
Kiitosss.. Satu minulle päivän ensimmäisen kunnon naurun.... 😂
Loirin biisi... Poika rampa, tanssi samba.... Kuulehan Tamaara, on eukko mulla Saara...... mä tunnen kuinka oma tunto alkaa kolokuttaa.. 🎶🎶🤣
.. Nyt katsokaa kun nukke tanssii.. Bella bimba, Bella bimba... 🎶
Zumbakin on maailmankatsomus. Se on maailmankatsomuksista sovinnollisin.
Kyllä zumbaava mies on vaan niin kuuma, ei voi mitään!
Kirkkoslaavi sumba uusinta hottia.. Siinä hiki ja sylki roiskuu.