Kun ei huvita vastaanottaa vieraita, sanotko suoraan että nyt et jaksa viihdyttää ketään vai keksitkö tekosyyn?
Mun piti äsken sanoa että olen jo sopinut miuta menoa illaksi kun eräs ystävä ehdotti kyläilyä. En siis yleensä kehtaa sanoa suoraan että nyt haluan vaan maata sohvalla ja syödä karkkia. Tai vähän riippuu kuka on kyseessä, lähisuvulle kyllä sanon suoraan että nyt en jaksa nähdä.
Kommentit (6)
Kyllä mä nykyään sanon suoraan, että ei kiitos, ei huvita.
Jotkut kunnoittaa sitä ja toiset tulevat silti. "piristyt sitten, kun kahvitellaan yhdessä! sun ei tarvii tehdä mitään, mä hoidan kaikki" Kyllä ne tyypit sitten tuovat evästä ja keittävät kahvit ja teensä, mutta ARGH! en ole vielä piristynyt. Joten en aina vastaa heti. Sitten vasta illan suussa soitan tai viestin, ettei huvittanut.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kunnoittaa sitä ja toiset tulevat silti. "piristyt sitten, kun kahvitellaan yhdessä! sun ei tarvii tehdä mitään, mä hoidan kaikki" Kyllä ne tyypit sitten tuovat evästä ja keittävät kahvit ja teensä, mutta ARGH! en ole vielä piristynyt. Joten en aina vastaa heti. Sitten vasta illan suussa soitan tai viestin, ettei huvittanut.
Ai kamala. Onko oikeasti tuollaisia toopeja olemassa😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Mulla on tuttava (ulkomaalainen), joka ilmoitti tulevansa viikonlopuksi mun luokse kahta päivää aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Mulla on tuttava (ulkomaalainen), joka ilmoitti tulevansa viikonlopuksi mun luokse kahta päivää aiemmin.
Ouch! Siinä olisi ollut helisemistä viikonlopun verran. Mun toopet vaan piristelee muutaman tunnin kerrallaan.
Tuo edellinen. Joo on moisia toopeja. Mulla on niitä kolme. Ne aina kuvittelee, että masistelen, kun ei huvita tms. Eli kun en vaan niitä jaksa, sitten ne tulee porukalla tai yksin piristämään mua.
Yrittänyt sanoa, että ei on ei tässäkin asiassa. Höpsis, nyt tulee väripiristyspläjäys, ethän sä voi itse tietää mitä sä haluat.
Jotenkin en vaan pääse eroonkaan niistä, vaikka olen rähjännytkin. Sekin kuuluu asiaan, että masistelijat välillä vähän rähjää, ei ne kuitenkaan tarkoita sitä. Monesti miettinyt, että niistä saisi aivan upeita sketsihahmoja.
Silti mä toisinaan vaan haluan olla peiton alla itekseni ja kuunnella luureista täysillä heviä. Se piristää.
Sanon suoraan
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/