Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brittimiehellä ongelma, 23 senttinen penis erektiossa eikä hän halua että ihmiset puhuvat "siitä"

Vierailija
08.04.2023 |

Brittimiehen ratkaisu asiaan: Menee maailmanlaajuiseen mediaan oman naamansa kanssa kertomaan tämän kaikille.
Brittimiehen logiikka: 0
Nykypäivän logiikka kaikessa: 0

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on täys kusetus. Housuissa on tekopenis.

Vierailija
22/24 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävyyskin on tärkeämpi juttu kalussa kuin mitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on 18 cm ja on justiinsa passeli mulle ollut jo yli 20 vuotta. Ei ole kun joskus innokkaassa nuoruudessa hieman sattunut, muuten tekee vaan hyvää. On se niin komean näköinenkin erektiossa.

Mutta tuommoinen yli 20 cm on kyllä liian iso, siitä ei pääse mihinkään. Uskon, että voi olla aikamoinen ongelma miehelle. Ja kyllähän se kalu joka oli paksumpi kuin kaverin ranne, aika hirviöltä näyttikin.

Vierailija
24/24 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on 18 cm ja on justiinsa passeli mulle ollut jo yli 20 vuotta. Ei ole kun joskus innokkaassa nuoruudessa hieman sattunut, muuten tekee vaan hyvää. On se niin komean näköinenkin erektiossa.

Mutta tuommoinen yli 20 cm on kyllä liian iso, siitä ei pääse mihinkään. Uskon, että voi olla aikamoinen ongelma miehelle. Ja kyllähän se kalu joka oli paksumpi kuin kaverin ranne, aika hirviöltä näyttikin.

Niin se oli tekopenis. Varsin kaukana oikeasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan