Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras deittisovellus seurustelua etsivälle sinkkuäidille?

Vierailija
08.04.2023 |

Ei ainakaan suomi24 treffit 😳

Mikä näistä paras: e-kontakti, tinder, happy pancake? Osaisitteko kertoa näistä?

Tai jos on muita suosituksia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mutta minulle yhden lapsen äidille tulee lähestymiset ja ihastumiset livenä eikä missään sovelluksissa. Tuttavapiiri, kavereiden kaverit, veljien kaverit, ystävien miesten kaverit, työkaverit, opiskelukaverit, naapurit, kaupat, harrastukset jne. Tuollaisesta ns. normaalielämästä ne ainakin minulle tulee, vaikka kyllähän nykyään moni sovelluksistakin löytää.

Itse en tosin etsi ketään, mutta jos tulee just minulle sopiva vastaan, niin voin alkaa. 

Vierailija
2/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy Pancake. Facebookin eronneet ja karanneet.

Amoremi.ee selaa alas asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, mutta minulle yhden lapsen äidille tulee lähestymiset ja ihastumiset livenä eikä missään sovelluksissa. Tuttavapiiri, kavereiden kaverit, veljien kaverit, ystävien miesten kaverit, työkaverit, opiskelukaverit, naapurit, kaupat, harrastukset jne. Tuollaisesta ns. normaalielämästä ne ainakin minulle tulee, vaikka kyllähän nykyään moni sovelluksistakin löytää.

Itse en tosin etsi ketään, mutta jos tulee just minulle sopiva vastaan, niin voin alkaa. 

Lisään: jos mietin omia eronneita tuttuja joilla on lapsia, niin ovat löytäneet uuden miehen baarista tai Tinderistä. Eli Tinder on ainakin sellainen sovellus, josta jotkut löytää. 

Vierailija
4/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Joo minullekin tulee kohtaamisia melko paljon oikeassa elämässä, mutta tutustuminen tuntuu hankalalta. Monia miehiä välttelen koska itselleni on aika selvää millaisen suhteen uskoisin toimivan eikä näillä miehillä yleensä ole sopiva tilanne. Tosi elämästä löydän siis ihan helposti miehiä, mutta tahtoisin voida löytää sellaisen, joka haluaa samaa. Näitä on, jotka tuntuvat olevan valmiita kokeilemaan kanssani, mutta en usko, että olisivat pitkään tyytyväisiä kun kaipaavat kuitenkin paljon yhdessä oloa, lapsia ja muuta...

Mieluiten mies, joka on minusta komea, vastuullinen, empaattinen ja hänelläkin lapset tehty, mielenkiintoa seurustella kun lapset eksällä (ikäisilläni suht harvalla on koko tilannetta tai sitten juuri varattuja).

En tahdo seurustella miehen kanssa, joka ei ole mielestäni tarpeeksi vastuullinen ja aikuinen (erityisesti läheisistään). Samalla en kuitenkaan tahtoisi miestä, joka on minusta liian työ/urakeskeinen ja jonka elämän tärkein asia on työ. Minusta on hyvä, että miehellä on unelmia ja tavoitteita, itsellänikin on enkä vain haaveile, mutta en tahdo miestä, jolle kaikki muu on vähemmän tärkeää.

Siis sovelluksista ajattelin etsiä koska siellä pystyy tekemään jotain karsintaa paremminkin. Lisäksi on helppo selvittää kuka on sinkku jne.

Ap.

Vierailija
5/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan paras mutta oikeastaan ainut on tinder koska siinä isoin käyttäjämäärä.

Vierailija
6/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta sama elämäntilanne. Itse käyn vain töissä, ruokakaupassa, koiralenkillä ja salilla, eikä tule ketään vastaan, eikä kaverit tunne ketään sopivaa, eikä ole aikaa harrastaa muuta.

Vierailija
7/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sinulle nyt kelpaa kiltti ja kunnollinen mies? Jännäjoonaksia ei enää ole vapaana.

Vierailija
8/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko sinulle nyt kelpaa kiltti ja kunnollinen mies? Jännäjoonaksia ei enää ole vapaana.

Varmasti hänelle kelpaa. Palstan kilttimies sen sijaan ei kelpaa.

Vierailija
9/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei kelpaa katkera mies. Sellainen ei ole kiltti.

Ap.

Vierailija
10/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti hänelle kelpaa. Palstan kilttimies sen sijaan ei kelpaa.

Nämä kilttivajakit ovat syystäkin sinkkuja.

Vierailija
11/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lapsi Hoploppiin. Se on täynnä eronneita viikonloppu-/vuoroviikkoisiä, jotka puuhailevat lasten kanssa.

Vierailija
12/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä löysin suomi24:sta hyvän miehen. Happy pancakessa tuntui olevan niitä, jotka ei ikinä halua tavata. Tinderiä en kokeillut. Varmaan tuuristakin kiinni.

Vierailija
13/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsellinen voi olla sinkku.

Vierailija
14/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista vaan Bumble. Siinä ainoastaan naiset pystyy lähettämään ekan viestin, eli minimoi riskin saada jotain ciccelikuvia yms. 

Vierailija
15/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään noista vaan Bumble. Siinä ainoastaan naiset pystyy lähettämään ekan viestin, eli minimoi riskin saada jotain ciccelikuvia yms. 

Entä jos haluaa niitä :P

Vierailija
16/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos haluaa niitä :P

No sitten pyydät :D

Vierailija
17/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiöbaari valomerkin jälkeen.

Vierailija
18/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sovellus tai paikka mikä tahansa, mies on yksinkertainen. Tissiä ja persettä sopivasti esille, niin miehiä kyllä saapuu paikalle.

Vierailija
19/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos resursseja esim. aikaa on käytettävissä enemmänkin, niin käytä vaikka kaikkia vastaan tulevia sovelluksia. Sovelluksella ei ole merkitystä vaan ihmisillä, joita tapaat.

Vierailija
20/22 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

bumble

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi