Pelaako kukaan muu WoW:ia?
Itse aloitin viikko sitten ja olen jäänyt toivottomasti koukkuun. Kaikki yöt menee pelatessa ja päivisin olen kuoleman väsynyt.
Kommentit (10)
Mä otin hahmokseni warriorin, jota nyt sitten ahkerasti kehitän.
" Minä...
pelaan. Olen pelannut jo reilun vuoden. Se on hyvä peli :) "
Päähahmo on Tauren Druid, muitakin löytyy. Hyvää ajan vietettä ja mukavaa juttuseuraakin pelistä joskus saa :)
Varo vaan, kun oon saanu tarpeeks leveleitä niin tuun ja pistän kaikkia hordeja kuonoon ;)
Ainahan sitä saa yrittää pistää hordelaisia nenuun :p
Mä vaan odotan sitä lisäosaa, jotta pääsis pelaamaan paladinilla myös. Tykkään siitäkin mutta en tykkää pelata allujen puolella :)
Millä serverillä muuten pelaat?
siis mun mielest bc:n huonoin puoli on just toi typerä vaan allyjen vongunnan takia tehty temppu et nekin saa shammyt ja me pallyt... paskaako horde millään bubblepojalla tekee, meillä on munaa tapella kunnolla.. Itellä mainina kans droodi ja son sen 60 et tässä bc:tä venatessa painetaan raideja mm aq20 yms.
Suosittelen kaikille kyl lämpimästi WoWia, siis World of Warcraft. Meillä pelaan sekä minä että isäntä :D
Niin ja mun servuna on darksorrow :D
Mä olen koettanut pelailla allujen puolella sillon tällön mutta ei ne vaan jotenkin iske yhtään. Paladin on hyvä pelattava siksi ite tykkään siitä mutta kuten sanottu Alliancen puoli ei muuten iske :D .
Meillä pelaan minä ja mun poika myös. Tykätään molemmat eikä oo suunnitelmissa ihan äkkiä lopettaa pelaamista.
Raidaamista ei oo tullu harrastettua koska niin paljon ja ei tule pelattua kuitenkaan. Enempi se pelaaminen on sellasta yhteydenpitoa kamuihin siellä pelissä, sekä kiukku olo on hyvä purkaa peliin :) Hyvää ajanvietettä!
Mulla servuna on Terenas.
T: 3
Sitten lähetään porukalla mättämään jengiä näköön.. ;)
Vierailija:
Sitten lähetään porukalla mättämään jengiä näköön.. ;)
[b]Hauska idea LOL[/b]
pelaan. Olen pelannut jo reilun vuoden. Se on hyvä peli :)