Mikä oli paras vuotesi? kerro lyhyesti, miksi
Minulle mieleenpainuvin kesä oli vuosi 1997. Valmistuin juuri lukiosta ja halusin viettää valmistumisen jälkeen kesää ennen seuraavien opintojen alkamista ja isoon kaupunkiin muuttoa. Ne konsertit, tyttöjen kanssa rannalle pyöräily ja muuten vaan vähän limuviinanhuuruinen sekoilu, valoisien kesäöiden aikana poikaystäväni pehmeät suudelmat.
Voi kunpa voisin elää tuon kesän vielä uudelleen :)
Kommentit (8)
Kyllä tästä vuodesta on kehittymässä kaikkien aikojen paras. Olen menestynyt urallani ja pääsen tänä vuonna hyvin lähelle satatonnia ansaitsevien kerhoa. Pyrin jättämään ihan pikkuisen alle, sillä en halua nimeäni lehtien verotietotaulukoihin.
Nyt äkkiseltään sanoisin 2014. Alkuvuosi varsinkin oli huippu, kertyi paljon kivoja muistoja.
Koulun lukuvuosi 1997-1998 kun olin peruskoulun 10-luokalla. En päässyt 9 luokalta ammattikouluun, joten täytyi mennä siksi sille 10-luokalle. Olin silloin vielä melko huoleton ja odotin innokkaasti tulevaisuutta, enkä todellakaan tiennyt tulevaisuuden vaikeuksista mitä elämässäni tulisi olemaan. Myös psyykkiset ongelmat eivät olleet vielä alkaneet. Olin nuori, lapsellinen, tyhmä ja tietämätön odottaen innolla tulevaisuutta, jonka luulin olevan mahtava ja todella ihmeellinen. Mutta kaikki muuttui kun sairastuin psyykkisesti ollessani ammattikoulussa niin, että jo syksyllä 2000 olin erittäin psykoottinen, harhainen, itkuinen ja erittäin lähellä kuolemaa henkisen ja fyysisen kunnon romahduttua. Huono kuntoni tavallaan pelasti minut tekemästä itsemurhaa.
Jokainen vuosi on ollut aina edellistä parempi vaikken niitä ole ennen vertaillutkaan. Viime vuosina oma mökki ja vene ovat tuoneet niin paljon sisältöä elämään, että innolla odotan taas kesää.
2013. Jäin kotiäidiksi hoitamaan 2-vuotiasta ja vastasyntynyttä. Oli jotenkin todella rauhallinen vuosi ja oli ilo katsoa, kuinka lapset kasvavat ja olla heidän tykönään.